_*_*_*_*_*_*_*_*_*_
Pamodos no modinātāja. Izslēdzu modinātāju. Es lieku daudz agrāk modinātu, par vecākiem. Ir reizes kad es noguļu visus modinātājus un ir reizes kad piecēļos no pirmā modinātāja. Un šī bija tā reize kad pamodos līdz ar pirmo modinātāju. Slinki izkāpu no gultas. Piegāju pie skapja un izņēmu drēbes skolai. Nolēmu šodien uzvilkt džinsus un vienkārši baltu kreklu un pavirsu džins jaku. Protams man vēl būs pavirsu ziemā jaka. Noliku drēbes gultā un devos uz vannas istabu. Iegājusi vannas istaba, ieslēdzu ūdeni vanna. Pa gaidījusi kamēr viņš uzsilst un iekāpu vanna. Ātri noskalojos un izkapu no vannas. Noslaucījos dvieli un paņēmu no komodes, apakšveļu uzvilku viņu un devos ārā no vannasistabas.
- Tu labi izskaties - Pēkšņi kāds ierunājās. Es uzreiz iespiedzos un pagriezos uz runātāja pusi. Gultā gulēja Džeidens un skatījās uz mani ar smaidu . Es uzreiz centos kaut ko paslēpt no mana ķermeņa, bet bezcerīgi. Labi ka neesmu kaila - Man jau patīk es atnāku un tu izeij no vannas istabas apakšveļā - Džeidens noteica.
- Ko pie velna tu dari mana istabā? - Es viņam dusmīgi jautāju - Vai tiešām vecāki nav tev iemācījuši klauvēt? - Es viņam jautāju - Idiots - Es noteicu. Viņš tā arī neko man neatbildēja. Viņš skatījās uz manu ķermeni. Ātri piegāju pie gultas un paņēmu balto kreklu un uzvilku. Palaimējās, ka baltais krekls bija diezgan garš un turklāt tas bija mana bijušā krekls, bet to neviens nezin - Es gaidu atbildēs uz maniem jautājumiem - Es saku viņam nopietni.
- Vienkārši biju nolēmis tevi satikt pirms skolas- Viņš man atbildēja - Pa cik skolā neviens mūs kopā nedrīkstēs redzēt - Viņš man noteica.
- Pat ja esmu piekritusi kaut kam tādam nedomāju ka tas labi beigsies - Es saku viņam. Viņš tikai pasmaidīja atklājot savus baltos zobus. Piegāju pie gultas un paņēmu džinsus un iegāju vannas istaba.
- Kāda jēga bija iet vannas istaba? - Viņš man jautā - Es tevi tāpat redzēju jau apakšveļa - Viņš noteica iesmejoties.
- Zini - Es iesaku un uzvelku džinsus. Sataisīju matus nekārtīga aste un izgāju no vannas istabas - Man kaut kā sagribējās privātumu - Es saku viņam ar sarkasmu.
- Nu labi - Viņš noteica - Es domāju ka mums būs vajadzīgi noteikumi - Viņš saka man. Paskatījos uz nesaprotami.
- Kam tev noteikumus? - Es viņam jautāju - Parasti meitenes uzstāda noteikumus - Es saku viņam.
-Es jau nebūšu vienīgais kurš veidos noteikumus - Džeidens saka man - Pusi tu sastādīsi un pusi es - Viņš saka man.
- Mēs kopā taisīsim noteikumus - Es saku viņam. Piegāju pie galda un paņēmu no zemes somu. Ieliku vajadzīgas klades un aizveru somu. Somu noliku uz krēsla.
- Es domāju, ka man būtu laiks doties - Džeidens noteica un piecēlās no gultas. Es paskatījos uz viņu. Viņš saka tuvoties man. Pienācis pie manis viņš mani pievilka tuvāk pie sevis un noskūpstīja mani - Tiekamies vakarā - Viņš bilda, beidzot skūpstu.
- Labi - Es mierīgi noteicu. Viņš piegāja pie loga un izkāpa pa viņu. Nav labi, šī skūpsta laikā es jūtu taurentiņus vēdera. Piegāju pie gultas un paņēmu džins jaku. Paņēmu telefonu un pamanīju, ka man ir pienākušas pāris izziņas no Konora. Atvēru un izlasīju. Viņš bija uzrakstījis, ka drīz būšot man pakaļ. Vienīgi nesaprotu kāpēc tik ātri, bet nu nekas. Ieliku telefonu džins jakas kabatā un paņēmusi somu, devos lejā.
_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_
Ejot lejā dzirdēju. Kā kāds ņemas pa virtuvi. Iegāju virtuve un pamanīju tēti pie plīts, halātā. Man izbrīnīja, tas ka tētis gatavoja viņš ļoti reti gatavoja ko rīta. - Am labrīt - Es sasveicinājos ar viņu. Viņš paskatījās uz mani un pasmaidīja - Tu šodien pa mājam? - Es viņam jautāju.
- Labrīt! Ja - Tētis atbild man un izslēdza plīti uguni. Uzlīcis ēdienu uz trim šķīvjiem viņš paņēma vienu un nolika man uz letes,bet divus atlikušos šķīvjus viņš uzlika uz paplātes - Labu apetīti - Tētis saka man un vēl iedeva man dakšu. Es pateicu to pašu preti un viņš devās ārā no virtuves turot paplāti.
-
-
-
-
-
-
Neaizmirsti nospiest zvaigznīti un ierakstīt savas domas komentāros ❤️
YOU ARE READING
Bad Boy Rules
RomanceViņai vajadzēja sekot katram noteikumam ,ko viņš bija noteicis. Viņa cieta viņa dēļ. Kāpēc viņa nebēga kad bija iespēja?