_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_
-Ko tu dari pie mana puiša? - Viņa man jautā -Es tevi te neesmu redzējusi, tu esi jauniņā? - Viņa atkal man jautā.
-Ja kas šeit ir mans skapītis nevis viņā- Es saku pagriezos ar muguru pret viņu un atvēru skolas somu - Un ja es esmu jauniņā- Es atbildēju uz viņas jautājumu - Un turklāt tavam pusim ir jāizrāda man skolā - Es saku viņai nopietni.
Novilkusi jaku ieliku viņu skapīti un paņēmu vajadzīgās grāmatas. Aizverusi skapīti paskatījos uz viņiem. Viņi stāvēja aizmanis un skūpstīja.
-Ak dievs, nu tak atrodat kādu citu vietu kur laizīties, skolā ir jāmācās. - Es saku viņiem - Pretīgi skatīties uz jums - Es noteicu ar riebumu.
-Neiesaku izturēties pret mani tā- Meitene saka man, atraujoties no Džeidena - Savādāk tu to nožēlosi - Viņa saka man draudīgi.
-Kā tad man pret tevi izturēties?- Es viņai jautāju - Ar cieņu? Protams ka ne! - Es saku viņai.
-Tu sīka bomze- Viņa nošņāc. Džeidens skatījās uz mani ar izbrīnītu skatienu - Tu to nožēlosi - Viņa saka nosaka.
-Un ko tu izdarīsi? - Es viņai jautāju - Aizskriesi un pa sūdzēsies vecākiem? Kā maza meitenīte? - Es viņai jautāju - Cik nožēlojami - Es saku viņai. Viņa nezināja ko pateikt. Es pagāju viņai garām un devos ārā no garderobes.
_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_
Devos uz pirmo stundu. Atradusi pareizo kabinetu un iegāju iekšā. Visi skatījās uz mani ar jautājošu skatienu un jau atkal izskanēja klusi jautājumi <Kas viņa tāda?> <Gan jau kartēja lūzere ar tīri labu izskatu un ģērbšanās stilu>. Apsēdos aiz kaut kādas meitenes. Zvans noskanēja un skolotāja ienāca iekša aiz viņas sekoja Džeidens ar savu meiteni. Džeidens nāca uz manu pusi,bet viņa meitene apsēdās pie citas meitenes viņu ģērbšanās stili bija diezgan līdzīgi. Shit laikam es iesēdos viņa vieta nodomāju pie sevis un tā arī bija. Gribēju jau celties,bet viņš apturēja mani.
- Tu vari sēdēt šeit- Viņš saka man un apsēdās man blakus. Uz manu pusi tika raidīti nikni meiteņu skatieni - Nepievērs viņām uzmanību - Džeidens klusām man noteica.
- A man būtu jāpievērš viņam uzmanība? - Es viņam jautāju. Viņš tikai pasmaidīja.
- Man laikam ir iepatikušas meitenes ar tādu raksturu - Džeidens saka man. Es tikai noboliju acis un pievērsos stundai - Nav pieklājīgi ignorēt - Viņš saka man. Tagad es pat ne paskatījos uz viņu.
-Mums klasē ir jaunā skolniece- Skolotājā saka un parāda uz mani- Vai tu varētu iznākt priekšā un iepazīstināt klasi ar sevi - Viņam man piedāvā.
- Protams- Es saku viņai. Piecēlos un devos uz klases priekšu- Tā tad mani sauc Olīvija Bārkera un tas ir viss kas jums ir jā zin par mani - Es noteicu klasei.
-Pa stāsti vel kaut ko par sevi- Skolotāja saka man.
-Brīvajā laika zīmēju un klausos mūziku- Es saku klasei - Vel kaut ko man vajag pateikt? - Es viņai jautāju.
- Ne ,vari doties uz savu vietu- Skolotāja saka man.
Devos uz savu vietu. Apsēdos sava vieta un skolotāja sāka mūs mācīt. Es cītīgi klausījos skolotāju un visu norakstīju visu no tāfeles.
YOU ARE READING
Bad Boy Rules
RomanceViņai vajadzēja sekot katram noteikumam ,ko viņš bija noteicis. Viņa cieta viņa dēļ. Kāpēc viņa nebēga kad bija iespēja?