- Klau ko tu saki, ja mēs šeit uzrīkotu pasākumu? - Maikls man jautā un parāda datora lielu baltu māju - Un turklāt logi ir ar ložu necaurlaidīgo materiālu un vēl no ārpus nevar neko redzēt, kas notiek iekšpusē - Viņš saka man.
- Ideāli - Es saku viņam - Tā tad šo mēs varam izsvītrot - Es saku viņam un izsvitroju no uztaisīta saraksta punktu par māju. Maiklam saka zvanīt telefons. Viņš viņu paņēma un pacēla klausuli.
- Pēc 15 minūtēm, Labi - Viņš saka un noliek klausuli - Tev ir tikai 15 minūtes - Viņš saka man. Aizvēru datoru.
- Man pat pietiktu ar 5 minūtēm - Es saku viņam un izkāpu no gultas. Paņēmu melno kleitu no krēsla un iegāju vannas istaba. Mati man jau bija ievedoti, to es izdarīju pirms mēs sākām visu plānot par pasākumu. Novilku mājas drēbes un uzvilku kleitu. Paņēmusi mājas drēbes izgāju no vannas istabas - Man vilkt kurpes? - Es viņam jautāju. Viņš paskatījās uz mani un pasmaidīja.
- Protams - Viņš saka man. Piegāju pie skapja un paņēmu kurpes. Uzvilku viņas. Piegāju pie galda uzsputu virsū smaržas un paņēmu mazo rokas somiņu - Uzvelc vēl džins jaku - Maikls saka man. Pamāju ar galvu piekrītoši un atkal piegāju pie skapja. Izņēmu no viņa pakarinato jaku un uzvilku - Vai tiešām tu joprojām glabā manu džins jaku? - Viņš man jautā.
- Ja, gribēju viņu izmests, bet pārdomāju - Es saku viņam - Kur tu nakšņosi? - Es viņam jautāju.
- Bija doma palikt pie drauga - Viņš iesāk - Bet nu jā jums šeit atradīsies, kādā brīva istaba tad varu palikt te - Viņš pabeidz.
- Mums ir divas brīvas istabas - Es saku viņam - Zinot tevi tu šonakt nenakšnosi šeit - Es saku viņam. Viņš pasmaidīja. Viņam ļoti patīk nolaists ar kādu meiteni ballīte.
- Tad jau redzēs - Viņš noteica un paņema telefonu rokas - Mūs jau gaida pie mājas - Maikls saka man. Viņš izkāpa no gultas un mēs devāmies ārā no istabas.
- Pirms aizbraucām man vajag pateikt, ka mājas būšu ļoti vēlu - Es saku Maiklam ejot lejā pa kāpnēm. Viņš pamāja ar galvu piekrītoši. Mēs iegājām viesistaba. Mamma sēdēja pie galda un kaut ko rakstīja datora - Mammu - Es viņu pasaucu. Viņa novērsas no datora un paskatījās uz mani.
- Tu kaut ko vēlējies? - Viņa man jautā.
- Vēlējos pateikt, ka būšu māja ļoti vēlu - Es saku mammai.
- Labi esi tikai uzmanīga - Viņa saka man.
- Būšu - Es saku viņai. Viņa pieversas atpakaļ pie datora, bet es devos uz durvju pusi. Gribēju jau vērt vaļā, bet Maikls mani apstādināja.
- Tu silto jaku nedomā vilkt? - Viņš man jautā. Pamāju ar galvu noraidoši - Uzvelc - Viņš saka man. Noboliju acis un uzvilku jaku - Vēlāk būsi pateicīga man - Viņš saka man. Mēs izgājām no mājas un pamanīju, ka pie mājas piebraucamā ceļa stāv man pazīstama mašīna. No viņas izkāpa Konors. Mēs piegājam pie viņa.
- Tu tā arī man neuzrakstīji, kad esi jau mājās - Konors saka man un apskauj mani.
- Es aizmirsu - Es saku viņam un atbildu apskāvienam. Atlaidu viņu un pamanīju, ka Maikls skatās uz mums ar izbrīnītu skatienu.
YOU ARE READING
Bad Boy Rules
RomanceViņai vajadzēja sekot katram noteikumam ,ko viņš bija noteicis. Viņa cieta viņa dēļ. Kāpēc viņa nebēga kad bija iespēja?