3.nodaļa

856 59 8
                                    

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

Izgājām no klases.

-Tagad ir pusdienas- Fēbe saka man - Skolā ēdīsim vai kafejnīcā? - Viņa man jautā.

-Kafejnīca- Es viņai atbildēju.

-Ar kura mašīnu mēs brauksim?-Noa iejautājās.

-Brauksim ar manu mašīnu- Es saku viņiem.Mēs devāmies ārā no skolas un gājām uz manu mašīnu.

-Ne varbūt-Džeimss iesaucās kad mēs esam tikuši līdz manai mašīnai.

-Viņa mīļāka mašīnas firma ir BMW- Fēbe no čukst man.

-Kā tu dabūji šo modeli?- Džeimss man jautāja - Šis ir galīgs jauns - Džeimss saka man.

-Es zinu- Es saku viņam - Tētim ir sakari ar BMW īpašnieku - Es piebilstu.

-Pag šīs nav tāds pats modelis kāds ir Džeidenam un krāsā arī gadiena nav tā pati?- Noa iejautājās. Paskatījos uz viņu jautājoši.

-Ir - Fēbe saka viņam - Mēs tad braucam vai turpināsiet apspriest mašīnas? - Febē iejautājās.

-Braucam- Es saku. Atslēdzu mašīnu visi sakāpām mašīna,iedarbināju mašīnu -Iedosiet lūdzu adresi? - Es viņiem jautāju.

Fēbe iedeva adresi. Ievadīju navigācija un sāku braukt. Bijām klāt novietojām mašīnu un mēs devāmies iekšā. Nostājāmies rinda. Pienāca mūsu kārta pasūtīt pasūtījām trīs vidējās picas un kolas. Samaksājām un devāmies ieņemt galdu, ieņēmām galdu. Mēs sākam sarunāties par visādām tēmām. Līdz brīdim kad mums atnesa ēdienu. Sākam ēst, kafejnīcas durvis noskanēja un ienāca Džeidens. Viņš ieradās ar nekārtīgiem matiem un aiz viņa sekoja viņa draugi tikai es tur nemanīju Deiziju.

-Viņš laikam galīgi nemāk noturēt savu čūsku bikses- Es nosaku pie sevis klusām,bet diemžēl Noa to dzirdēja un iesmējās.

-Tu ar laiku pie tā pieradīsi- Noa saka man, tur gan es piekrītu.

-Pie kā?-Fēbe jautā Noam. Viņa vienkārši sēdēja ar muguru pret durvīm tāda veida viņa neredzēja kas ienāca.

-Pie Džeidena ne kārtīgajiem matiem- Noa saka Fēbei. Varēja redzēt kad Fēbe saspringt.

-Tak beidz -Džeimss saka Fēbei viņa mazliet atlaidās - Kāpēc tu joprojām uztraucies? - Viņš jautāja febei.

-Es nezinu - Fēbe atbild Džeimsam.

Mēs paēdam,Džeidens bija pazudis no mana skata punkta. Mēs piecēlāmies un devāmies ārā no kafejnīcas, gājām uz mašīnu. Mani šokēja skats ko es ieraudzīju. Džeidens sēdēja uz manas mašīnas kapota un pīpēja.

- Ērti ir sēdēt uz manas mašīnas kāposta? - Es viņam jautāju . Viņš tikai pasmaidīja un turpināja pīpēt.

-Es domāju, ka man ir vienīgajam šis modelis - Viņš saka man. Paņemu no kabatas mašīnas atslēgas un atslēdzu mašīnu - Es gribēju parunāt ar tevi - Viņš saka man, saprotot ka ir

-Neesi vienīgais, kurš tā domā - Es saku viņam - Aiziet runa - Es saku viņam nopietni.

-Divatā parunāt- Viņš saka man.

-Labi- Es saku viņam. Mēs aizgājām diezgan tālu no mašīnas - Par ko tu gribi parunāt? - Es viņam jautāju.

-Negribi kādu dienu pēc skolas pastaigāties?- Viņš man jautā - Vienkārši pastaigāties - Viņš piebilsts.

-Ja tu domāji, ka mani būs viegli iegūt - Es iesāku - Tu kļūdījies es tevi jau brīdināju - Es pabeidzu savu sākamo.

Pagriezos un gribēju jau doties prom,bet viena no manām rokām tika saķerta.

-Liec mani mierā - Es saku viņam. Pamanu ka kaut kas nospīd no vienas mašīnas kas aiz mums stāv. Pamanu tur sēžam vīrieti pie stūres ar kameru. Uzreiz izrāvu savu roku no viņa tvēriena - Jauki tagad mēs būsim žurnāla - Es dusmīgi noteicu.

Devos atpakaļ uz savu mašīnu, iekāpu iekšā un iedarbināju.

-Ko viņš gribēja no tevis?- Džeimss jautāja man.

-Kādu dienu pastaigāties pēc skolas- Es atbildu viņam. Mēs braucām atpakaļ uz skolu. Piebraucām pie skolas un izkāpām ārā no mašīnas. Devāmies iekšā skolā.

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

Parējās stundas pagāja diezgan mierīgi. Tagad sēžu mašīna un braucu mājas. Biju klāt iebraucu garāža un izslēdzu motoru . Paņēmu somu un devos iekša māja. Pamanīju ka mamma sēž viesistaba pie galda un skatās datoru.

-Čau - Es saku viņai.

Viņa pacēla acis no datora un sāka smaidīt.

-Kā pagāja pirmā skolas diena?- Viņa man jautā.

-Labi- Es saku viņai - Mamm jūs man teicāt, ka esmu vienīgā kura ir dabūjusi jaunāko BMW modeli - Es viņai nopietni saku.

-Tā arī ir - Mamma saka man - Ja vien Trevis nav vēl iedevis savam dēlam jauno modeli - Mamma saka man.

-Jauki - Es noteicu - Tad jau sanāk, ka es mācos viena skolā un klase ar viņa dēlu - Es saku mammai.

- Varbūt tu viņu vēl satiksi vakariņas - Mamma saka man - Kaut gan viņš nekad nav ieradies uz vakariņām - Mamma saka man.

- Nu skaidrs - Es saku mammai un pagriezos un gāju augšā uz savu istabu. Iegāju iekšā un sāku mācīties.

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

Beidzu mācīties bija diezgan vēls jau. Novilku skolas drēbēs un uzvilku nakts kreklu. Uzlikusi modinātājus un telefonu uzliku lādēties devos gulēt.

-
-
-
-

Neaizmirsti nospiest zvaigznīti un ierakstīt kādu jauku komentāru.

Bad Boy Rules Where stories live. Discover now