18. Nodaļa

352 27 1
                                    

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

Vācu vienatnē baseina telpu, vismaz man tā likās līdz kāds nenoklepojas man aiz muguras. Satrūkusies es pagriezos uz skaņas pusi un pamanīju Džeidenu stāvam durvju ailē.

- Tak nebiedē tā - Es saku viņam. Viņš tikai pasmaidīja - Nevajag palīdzību? - Viņš jautā un paskatās uz baseinu kurā peldēja plastmasas glāzes.

- Ja gribi vari palīdzēt - Es saku viņam. Viņš paņēma slotu un sāka tas krūzes stumt uz manu pusi, bet es viņas ņemu ārā un liku maisā. Izņēmu pēdējo plastmasas krūzi no baseinu, aizsēju maisu un noliku pie sienas. Jūtu ka Džeidens man nostājas aiz muguras - Tu mana kreklā izskatītos daudz labāk - Viņš no čukst man ausi un pacēla mani un nesa mani uz baseinu.

- Tik pamēģini - Es saku viņam, kad viņš ir apstājies pie baseina malas - Ko tu izdarīsi man? - Viņš man jautā un iemet iekšā baseina. Izniru no ūdens dusmīga un pie peldēju pie viņa.

- Klausies - Es iesaku viņš pietupas - Nu? - Viņš jautā. Ātri paķērusi viņu aiz rokām ievilku viņu baseina. Tagad mēs abi bijām slapji. Viņš iznira šokēts no ūdens.

- Es māku ātri atriebties - Pabeidzu savu sakāmo, gribēju kāpt ārā no baseina, bet tiku saķerta aiz rokas. Džeidens pievilka mani pie sevis - Un es māku panākt savu - Viņš noteica un noskūpstīja mani negaidīti. Protams es pretojos, bet beigās padevos un atbildēju viņam, jūtu ka viņš mani palaida vaļīgāk uzreiz izspruku un izkāpu no baseina slaukot muti. Paskatījos uz Džeidenu.

- Tu labi skūpsties - Viņš saka man. - Un ko teiks tava draudzene uzzinot, ka esi skupstijis citu meiteni? -  Es viņam jautāju. 

- Neviens jau mūs neredzēja tā, ka viņa to neuzzinās un ja pat tu iesi teikt viņai viņa tam neticēs - Viņš atbildēja un piebilda - Jauki - Noteicu un izgāju no baseina telpas  - Febē - Es saucu draudzeni.

- Virtuve - Viņa saka man, devos pie viņas. No manis pilēja ūdens uz zemes. Iegāju virtuve, Febe paskatījās uz mani - Kas tad ar tevi? - Viņa man jautā.

- Nolēmu pa peldēties - Noteicu sarkastiski - Es viņu iemetu ūdeni - Džeidena balss atskanēja man no mugurpuses, nobijos no pēkšņas ierunāšanas. Piegāju pie letes un apsēdos. Pamanīju, ka Džeidens jau bija kaut kur aizgājis.

- Un ko mēs tagad darīsim? - Viņa man jautā - Kāda ziņā? - Es viņai jautāju.

- Tu esi slapja - Viņa noteica - Uzvilkšu kleitu un braukšu mājas - Es saku viņai.

-Kā tad ar kafejnīcu? - Viņa man jautā - Citu reizi - Atbildēju. Paņēmusi savu kleitu no krēsla devos uz istabu kur mēs ar febi palikām. Iegāju istabā , noliku klientu uz krēsla un iegāju vannas istaba. Ieslēdzu dūša ūdeni. Novilku slapjo kreklu un apakšveļu uz zemes un palīdu zem dušas.

Noskalojusies un sasildījusies es izslēdzu ūdeni. Aptinu dvieli apkārt savam ķermenim, paņemu slapjas drēbes un izspiedu. Turot dvieli un slapjās drēbes es izgāju no vannas istabas. Nobijos no Džeidena viņš gulēja gultā, izdzirdot mani viņš paskatījās uz mani.

- Ko tu te dari? - Es viņam jautāju - Šī ir mana istaba es te bieži uzturos - Džeidens atbildēja.

- Am ko? - Es pārjautāju - Es tev varu iedot treniņ bikses un džemperi - Viņš man piedāvā. 

- Tu visām piedāvā savas drēbes?- Es viņam izsmejoši jautāju - Piedāvāju tikai tam ar kurām guļu - Viņš atbildēja.

- Nu es neesmu gulējusi ar tevi - Es noteicu - Pagaidām ne - Viņš piebilda un piegāja pie skapja un izņēma drēbes. Pienācis pie manis viņš viņas iedeva man.

- Ņem - Viņš saka man. Paņēmu un iegāju atpakaļ vannas istaba. Ātri uzvilku, pakāru dvieli un iegāju atpakaļ istaba - Paldies par drēbēm - Es noteicu, paņēmusi kleitu es izgāju no istabas. Nogājusi lēja iegāju virtuve kur fēbe sēdēja pie letes un skatījās telefonu. Piegāju pie letes un noliku uz krēsla Eduards kreklu. 

- Šoferis jau ir klāt - Viņa saka ieraugot mani - Labi - Noteicu. 

- Kur tad tu dabūji tādas drēbes? - Viņa jautā man - Džeidens iedeva un jā es zinu, ka man ir jā izvairās no Džeidena - Es atbildēju un piebildu.

- Es tev tiešām iesaku uzmanīties no viņa- Viņā saka man - Es zinu - Atbildēju.

- Un tagad mēs varētu doties - Viņa saka man - Labi - Noteicu. Devāmies uz durvju pusi.

- Atā - Fēbe nobļāvās - Atā - Puiši nokliedzās un mēs izgājām āra no mājas. Šoferis  atvēra durvis, iekāpušas mašīna viņš aizvēra durvis. Iesēdies sava puse šoferis uz saka braukt. 

-

-

-

-

Neaizmirsti nospiest zvaigznīti un iekomentēt ❤️

Bad Boy Rules Where stories live. Discover now