14.Nodaļā

619 42 9
                                    


_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

- Tā tad - Febē iesāk kad esam apsēdušas pie galda - Es ar Deiziju bijām draudzenes līdz brīdim, kad viņa mainījās - Febē saka man un viņa padzeras kafiju.

- Kas lika viņai mainīties? - Es viņai jautāju un arī padzeros savu kafiju.

- Popularitāte - Febē man atbild - Un tādā veidā mūsu draudzība pārtrūka - Viņa saka man- Mēs katrā izvēlējāmies savu dzīvi un man pat nepietrūkst mūsu draudzība - Viņa piebilsts.

- Kāpēc viņai ir tāda attieksme pret mani? - Es viņai jautāju.

- Gan jau tāpēc ,ka tu esi jauniņā un Džeidens met uz tevi acis - Febē saka man - Viņa vienkārši ir greizsirdiga uz tevi - Febē nosaka iesmejoties - Viņa baidās, ka tu viņai atņēmsi Džeidenu - Febē piebilsts.

- Vai tu zināji, ka Konors ar Džeidenu dzīvo vienā mājā? - Es viņai jautāju. Viņa pamāja ar galvu piekrītoši - Viņa gribējā mani no mājas izdzīt. Viņa bija sadomajusies ka tā ir tikai Džeidena māja - Es saku viņai. Viņa iesmējās.

- Mani tas pilnībā neizbrīna - Febē saka man - Viņa vienmēr tā izturas pret jaunām meitenēm skolā, ja viņas ir skaistākās par viņu - Febē saka man - Un vēl Džeidens viņai patīk jau no sākumskolas, bet viņa tikai tagad saņēmās - Febē nosaka.

- Jūsu pasūtījumi - Oficients saka un noliek uz galda mūsu ēdienus.

- Paldies - Abas vienlaikus pateicamies un iesmejamies, ofiecents pasmaidīja un devās prom. Paņemam kārtā savu ēdienu. Abas bijām paņēmušas salātus tikai atšķīrās ar to ka man bija ar vistu, bet viņai ar garnelēm un sākam ēst.

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

- Neaizmirsti uzrakstīt tam oficientam - Es saku Febēi kad esam izgājušas no kafejnīcas. Ofecients bija uzrakstījis savu numuru uz čeka un iedevis Febēi.

- Kad būšu mājās uzrakstīšu viņam - Febē saka pa smaidot. Mēs tagad ejam uz mašīnu. Jūtu, ka man sāk vibrēt telefons. Izņēmu viņu no kabatas un pamanīju svešu numuru - Konors jau satraucas? - Viņa man jautā pamanot telefonu rokas. Pamāju ar galvu noraidoši un pacēlu klausuli.

- Čau! Te Džeidens - Viņš saka.

- Čau! Tu kaut ko vēlējies? Un kā tu dabūji manu numuru? - Es viņam uzdevu jautājumus.

- Gribēju tevi uzaicināt uz ballīti, paprasīju tēvam - Viņš saka man. Viņa tēvam ir mans numurs lai varētu sazināties ar mani, ja nu gadiena neizdodas sazināties ar manu tēti.

- Nu nezinu vai tā ir laba ideja - Es saku viņam.

- Izdomā līdz vakaram - Viņš saka man.

- Un ja mana atbilde būs ne? - Es viņam jautāju.

- Tad redzēsi kas notiks - Viņš man saka.

- Labi attā - Es saku viņam.

- Attā - Viņš saka man un mēs katrs noliekam klausuli.

Bad Boy Rules Where stories live. Discover now