10. Nodaļa

790 42 0
                                    

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

- Kāda loģika viņai bija rakstīt tas vēstules? - Konors man jautā. Mēs tagad skatāmies "To all boys I've  Loved before" . Filma jau bija vairāk, kā puse. Viņš paņēma no kastes virtuļi un iekodas. Skatos filmu mēs jau bijām apēduši vienu kasti ar virtuļiem.

- Vai, tad tu pašā sākumā nesaprati? - Es viņam jautāju. Viņš pamāja ar galvu noraidoši. Sāku domāt, ka viņam paskaidrot, bet sapratu ka paskaidrot būs ļoti grūti - Mans ieteikums ir vienkārši noskaties filmu un tad varbūt sapratīsi - Es saku viņam.

- Labi - Viņš nosaka un atkal iedziļinās filma. Es arī atsāku skatīties filmu.

- Zini tev laikam vajadzēs man parādīt kur var nopirkt šos virtuļus - Es saku viņam. Viņš pasmaidīja un paskatījās uz mani - Viņi ir nereāli garšīgi - Es saku viņam.

- Nu, nezinu - Konors nosaka un pasmaida - Redzēsim vai tu būsi pelnījusi - Viņš saka. Es viņam parādīju mēli. Viņš iesmējās - Zini man šī filma sāk jau apnikt - Konors saka man.

- Neko nezinu - Es saku viņam. Viņš neapmierināti nopūtās, es pasmaidīju - Mēs viņu noskatīsimies līdz galam - Es noteicu.


_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

- Nu kāda būs nākamā filma? - Konors man jautā. Es paraustīja ar pleciem, kas liecināja ka nezinu. Kāds pieklauvēja pie durvīm. Mēs abi paskatījāmies uz durvju pusi. Mamma ienāca iekšā.

- Piedodiet , ka traucēju - Mamma iesāk. - Olīvija vari lūdzu nonākt lejā un palīdzēt uzklāt galdu priekš vakariņām? - Viņa man jautā.

- Ja, tūlīt nonākšu - Es saku viņai. Viņa pasmaidīja un izgāja no istabas. - Tā tad, ka jau pats dzirdēji no mammas man ir jāiet viņai palīdzēt varbūt negribi arī pievienoties? - Es viņam piedāvāju Konoram.

- Labi - Viņš noteica - Vienigi ilgi nevarēšu palīdzēt, jo sarunāju ar draugiem 4 tikties - Konors saka man. Paskatījos telefona un pamanīju, ka jau ir 14:30. Izkāpu no gultas, Konors arī izkāpa no gultas un mēs devāmies lejā. Nogājuši lejā, mēs iegājām ēdam zālē. Piegaju pie plauktā un 2 izņēmu audumu gabalus kurus ir jāuzklāj uz galda,iedevu abus Konoram. Viņš piegāja pie galda saka klāt palagus uz galda, bet es tikmēr izņēmu no plaukta salvetes un traukus. Noliku viņus uz galda. Man pat nebija nekas jāsaka, Konoram piegāja un paņema salvetes.

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

- Nu ko - Konors iesāk un apsēžas uz krēsla man pretī - Man būtu laiks doties - Viņš pabeidz un piecēļas.

- Nu labi - Es noteicu - Tad jau es tevi pavadīšu - Es noteicu un arī piecēlos. Izgājām no ēdam zāles. Tikuši līdz ārdurvīm, mēs apstājamies.

- Tad jau līdz rītdienai - Konors noteica un negaidīti mani apskāva.

- Centies neaizguleties - Es noteicu iesmejoties. Viņš joprojām bija mani apskavis.

- Neko nesolu - Viņš noteica un atlaida mani , atvēris durvis viņš izgāja ārā no mājas. Aiztaisīju aiz viņa durvis un devos pie mammas. Viņa ņemas pa virtuvi. Iegāju virtuve un nostājos pie letes.

Bad Boy Rules Where stories live. Discover now