No Maikla skatapunkta...
Durvis atveras un ienāca pa viņam Džeidens ar savu meiteni. Džeidens iekrita man blakus,bet meitene aizgāja pie meiteņu bara.
- Kur Eduards ar Oliviju? - Džeidens man jautā.
- Viņi aizgāja pēc dzēriena - Es atbildēju - Tikai viņi jau kādas 30 minūtes nav atpakaļ - Es piebilstu. Pamanīju, ka Džeidens saspringa un palika nopietns.
- Un tu viņai ļāvi aiziet ar viņu? - Viņš man jautā.
- Ja - Es atbildēju - Vecīt nav par ko uztraukties - Es saku viņam.
- Protams - Viņš noteica zem deguns.
- Vecīt tu par viņu uztraucies? - Es viņam jautāju. Viņš paskatījās uz mani nopietni -Nekas viņai nenotiks - Es piebilstu.
- Ne - Viņš norūc - Es gan tā nedomāju, ka viņu var vienu atstāt ar Eduardu - Viņš noteica.
- Kaut kā tā neizskatās - Es saku viņam. Durvis atveras un ienāca Konors ar divām plasmas glāzēm, diviem dzērieniem rokas. Viņš pienāca pie manis un iedeva man vienu plasmasas krūzi. - Tu nu gan ilgi gāji pakaļ pēc dzērieniem - Es saku viņam. Viņš pasmaidīja.
- Mani pa ceļam apturēja viena skaista meitene - Konors saka man.
- Skaidrs - Es noteicu.
- Kur ir Eduards? - Viņš man jautā.
- Aizgāja pēc dzēriena ar Oliviju - Es atbildēju.
- Kurš grib spēlēt patiesībā vai risks? - iesaucas viena meitene ar roziem matiem. Pusē, kas bija šajā telpā piekrita spēlēt. Sasēdušies apli mēs sākām spēlēt.
No Olīvija skatapunkta...
Uzgājuši augšā pa kāpnēm un mēs izgājām no pagraba.
- Ejam atpakaļ? - Eduards man jautā - Vai arī tu gribi kaut ko citu padarīt - Viņš man piedāvā.
- Es domājam, ka mēs varētu iet atpakaļ - Es saku viņam.
- Labi - Viņš noteica un mēs devāmies pa kāpnēm augšā uz istabu kur mēs atstājam Maiklu. Uzgājām pa kāpnēm augšā un iegājām istaba. Ieejot istaba bija redzams ka 10 pusaudži bija sasēdušies apli un spēlēja patiesībā un risks - Tu spēlesi? -
- Ne - Atbildēju. Eduards devās uz apļa pusi, bet es gribēju iet apsēsties uz Dīvāna. Uzsākusi iet pamanīju, ka uz dīvāna sēž Džeidens viens ar dzērienu rokas. Jauki. Apsēdos pie viņa blakus pat nepagāja pussekunde, ka viņa rokā atradās uz manas kājas.
- Tu seksīgi izskaties - Viņš klusi no čukstēja man ausi. Man noskrēja šermuļi pa visu ķermeni - Kad mēs izdomāsim noteikumus? - Viņš man klusām jautā.
- Nezinu, es tagad esmu aizņemta - Es atbildēju - Kāpēc tu nespēlē patiesībā vai risks? - Es jautāju.
- Jo tu nespēlē - Viņš atbildēja iesmejoties - Ar ko tu esi aizņemta? - Viņš man jautā.
YOU ARE READING
Bad Boy Rules
RomanceViņai vajadzēja sekot katram noteikumam ,ko viņš bija noteicis. Viņa cieta viņa dēļ. Kāpēc viņa nebēga kad bija iespēja?