Pamodos no modinātāja. Izkāpu no gultas un devos uz skapja pusi, izņēmu melnos džinsus un gaiši rozu džemperi. Iegāju vannas istaba uzvilku drēbes un izgāju no vannas istabas. Paņēmu no atvilknes zeķes un uzvilku. Piegāju pie galda lai saliktu visu vajadzīgo soma. Liekot soma klades, pamanīju starp viņam aploksni kuru vakar nemanīju. Paņēmu aploksni un atvēru viņu. Tur iekšā bija lapiņa, izņēmu viņu un izlasīju kas tur bija rakstīts.
Gaidu tevi šodien bibliotēka 4 stundas laikā
Džeidens
-Kāda viņš uzzināja kur es dzīvoju?- Es pati sev jautāju un turklāt, ka viņš varēja tik klusi tik iekšā pa manu logu. Ieliku lapiņu atpakaļ aploksne un ieliku plauktā starp grāmatām. Man šodien nebija plānots ar viņu un viss drīzāk tā arī paliks. Aizveru somu un paņēmu telefonu,devos lejā.
_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_
Nogājusi lejā, iegāju viesistaba. Pamanīju ka pie galda sēž tētis ar māsu. Sarā krāsoja zīmējumu, bet tētis turēja rokas krūzi ar kafiju. Piegāju pie galda un noliku somu pie krēsla. Tētis paskatījās uz mani.
-Labrīt - Es sasveicinājos ar viņiem - Kur mamma?- Es jautāju tētim.
-Labrīt - Tētis saka man un pasmaida - Mamma vēl pa gultu vārtās - Viņš man atbild.
Sapratusi kāda veida viņš domāja to pasmaidīju. Tētis mājas nav daudz. Pārsvarā viņš ir jau agri no rīta prom un vēlu vakarā atpakaļ. Un brīvdienas arī viņš bieži vien nav mājas, bet bieži vien sanāk ka es ar mammu viņam liekam palikt mājas un atpūsties.
-Kas brokastis? - Es jautāju tētim. Tētis pasmaidīja nevainīgi. Liecinot, ka šodien būs pašai jāgatavo brokastis. Piegāju pie ledusskapja un atvēru viņu. Paņēmu pienu un noliku uz letes. Piegāju pie plauktā, paņēmu bļodu un vēl no blakus plaukta paņēmu sausās brokastis. Noliku visu uz letes, paņēmu no atvilknes vēl karoti un noliku pie bļodas. Atvēru sauso brokastu iepakojumu vaļā, iebēru iekšā bļoda un pieleju pienu. Apsēdos pie letes un saku ēst.
_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_
Pēc brīža mamma smaidīdama ienāca viesistaba.
-Labrīt - Viņa iesaucās smaidīdama. Viņa piegāja pie tēta un noskūpstīja viņu.
-Fuij - Sarā iesaucas aizsedzot ar savām mazajām plaukstām acis.Es iesmējos par viņas reakciju. Mamma atrāvās no tēta un paskatījās uz Sāru.
-Ak tu - Mamma saka un pa glaudīja viņas galvu - Labrīt Olīvija - Mamma saka pamanot mani.
Viņa nāca uz manu pusi. Paēdu un ieliku izlietne bļodu. Mamma uzlika vārīties ūdeni.
- Tu šodien tāda smaidīga - Es saku viņai. Viņa sāka vēl platāk smaidīt. Paskatījos telefonu laiku, secināju ka man jau būtu jābrauc uz skolu - Man jau ir jādodas uz skolu - Es saku viņai.Piegāju pie mammas iedevu viņai buču uz vaiga un devos paņemt somu kuru es atstāju pie galda viesistaba. Paņēmu somu.
-Mums rīt ir paredzētas vakariņas ar Smitiem - Tētis saka man - Laicīgi vēlējos tevi pa brīdināt - Tētis piebilsts.
-Labi - Es saku viņam - Tev noderētu paņemt atvaļinājumu - Es saku viņam
-Es zinu - Tētis saka man - Vienkārši tagad ir daudz līgumi jāslēdz - Tētis saka man.
-Varbūt varu, ka palīdzēt? - Es jautāju viņam un paskatījos sienas pulksteni - Nu tagad man tiešām ir jābrauc uz skolu - Es noteicu pie sevis.
- Es paskatīšos vai vari kau kā man palīdzēt - Tētis saka man - Tad jau tiekamies vakarā - Tētis saka man. Pateicu abiem attā un devos āra no viesistabas, paņēmu jaku un uzvilku. Apsēdos uz zemes uzvilku kedas un devos ārā no mājas. Iekāpu mašīna un braucu uz skolu.
-
-
-
Neaizmirsti nospiests zvaigznīti un ierakstīt komentāru
YOU ARE READING
Bad Boy Rules
RomanceViņai vajadzēja sekot katram noteikumam ,ko viņš bija noteicis. Viņa cieta viņa dēļ. Kāpēc viņa nebēga kad bija iespēja?