6.Nodaļa

752 56 2
                                    

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

Zvans no zvanīja, tas liecināja ka stunda ir beigusies un ir klāt pusdienlaiks. Konors nebija ieradies uz šo stundu. Febe pienāca pie manis uz saķēra mani aiz elkoņa.

-Es, ka saprotu tu brauksi ar mums ēst- Febe iesāk. Paskatījos uz viņu jautājoši - Konors nebija uz šo stundu un laikam ka arī nebūs uz pārējām stundām- Viņa pabeidz savu sākamo.

-Labi - Es vienaldzīgi noteicu . Fēbe iespiedzas. Mēs izgājām no skolas un pamanīju, ka Konors bija atspiedies pret motociklu un skatījās uz mani. Es pasmaidīju - Laikam nesanāks ar jums papusdienot- Fēbe pamanījusi viņu uzreiz atlaida manu elkoni. Mēs peigajam pie viņa.

-Sveika - Viņš ar mani sasveicinājās. Fēbe skatījas uz viņu ar dīvainu skatienu - Sveika Fēbe - Pagriezies uz viņas pusi arī sasveicinājās ar viņu.

-Es jau domāju, ka tu mani piečakarēji - Es saku viņam. Viņš palika nopietns - Tu nebiji uz stundu - Es piebilstu.

-Man bija šādas tādas lietas jāizdara - Viņš man atbild. Viņš paskatījās uz Fēbi un sāka - Es tev nozagšu draudzeni uz brīdi - Fēbe nobolīja acis.

-Labi - Fēbe iesāk - Tikai es viņu gaidu atpakaļ skolā pēc pusdienlaikā - Konors mazliet iesmējās par viņas teikto.

-Neko nesolu - Konors nosaka. Fēbe nobolija acis un devās pie Džeimsa un Noa. Konors iejautājās - Tā tad kur tu gribi paēst? - Viņš man jautā.

-Nezinu - Es atbildu - Īsti vēl nezinu šo pilsētu- Es saku viņam - Nesaprotu ārā ir auksts un tu brauc ar motociklu - Es saku viņam.

-Nu man nebija izvēles, ceru ka tev nav bail no motocikla- Viņš saka man, pamāju ar galvu noraidoši - Tad labi - Viņš noteica.

Viņš paņēma ķiveri un pienāca pie manis tuvāk. Uzlicis viņu uz man uz galvas apsēdās uz sava moča. Es izdarīju to pašu , apsēdusies apliku savas rokas ap viņa vidukli. Viņš iedarbināja moci un mēs sākām braukt.

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

No Džeimsa skatapunkta...

-Tu viņai atļāvi aizbraukt ar viņu ? -Es jautāju Fēbei. Viņa paskatījās uz mani ar jautājušu skatienu - Tu tak zini, kāds ir Konors - Es piebilstu nopietni.

-Es zinu ,kāds viņš ir- Fēbe iesāk - Bet ir tāda lieta, ka viņš ir labāks par Džeidenu un turklāt mēs viņai nevar neko aizliegt, jo viņa šajā skola ir tikai 2 dienu- Febē man atbild nopietni.

-Džeimss - Noa pasauc mani. Paskatījos uz viņu - Tu reaģē tā it kā viņa tev piederētu , bet ir tāda lieta kad viņa nevienam nepieder - Noa saka man nopietni.

-Pagaidām nevienam- Es noteicu un iekāpu mašīna. Noa un Fēbe arī iekāpa mašīna. Iedarbinâjis mašīnu es braucu uz mūsu kafejnīcu kur mēs gandrīz visu laiku pusdienojam. Piebraucam pie kafejnīcas , izkāpām no mašīnas un devāmies iekšā. Mēs no stājamies rinda, pienāca mūsu kārtā pasūtīt ēdienu . Pasūtījām vienu lielo piecu un 3 kolas. Mums uzreiz iedeva kolu ar rēķinu un mēs gājām ieņemt galdu. Pamanīju , ka Džeidens arī ir šajā kafejnīca ar saviem draugiem. Tikai viņš sēdēja tālu no mums.

Bad Boy Rules Where stories live. Discover now