1.Nodaļa

1.2K 67 5
                                    

Brīdinājums grāmata tiks iekļauti necenzēti vārdi un seksa ainas

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

-

Olivīja celies- Mazā māsa saka man.

-Liec mani mierā- Es nomurminu un pagriežos uz otru sānu.

-Viens ,divi un trīs - Viņa klusām noskaitīja un ieleca mana gulta, un sāka lēkāt.

-Sarā- Es skaļi iesaucos un piecēlos. Noķēru viņu un sāku kutināt. Viņa saka spiegt.

-Vissss- Viņa iesaucās,bet es turpināju viņu kutināt.

-Apstāšos ,ja apsolīsi ka tā vairs nedarīsi- Es saku viņai.

-Laaaabi es vairs tāaaa nedarīšuuu - Viņa saka man. Beidzu kutināt viņu -Mamma man pateica lai es tevi pie ceļu, jo brokastis ir gatavas - Māsa saka man. Izlekusi no gultas viņa izskrēja ārā no manas istabas, atstājot aiz sevis durvis vaļā.

- Sara - Es iesaucos - Tu atkal durvis neaiztaisiji - Es skaļi saku.

Izkāpu no gultas un piegāju pie skapja. Paņēmu hudiju un džinsus, uzvilku. Iegāju vannas istabā nostājos pretī spogulim un sakārtoju matus. Izgājusi no vannasistabas paņēmu somu kur man atradās tikai viena klade un austiņas, pirms devos lejā paķēru telefonu.

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

Iegājusi virtuvē mamma sēdēja pie galda un malkoja kafiju, bet Sāra sēdēja pie galda un spēlējās ar ēdienu.

-Sarā nespēlējies ar ēdienu- Es saku Sārai viņa man parādīja mēli un beidza spēlēties ar ēdienu. Mamma izdzirdot manu teiktu paskatījās uz mani.

-Labrīt-Mamma man saka - Vai esi gatava pirmajai skolas dienai? - Mamma man jautā.

-Iespējams- Es atbildu mammai - Kas brokastīs? - Es viņai jautāju.

-Ola ar bekonu un grauzdētu maizīti- Mamma man atbild.Paņēmu šķīvi ,piegāju pie plīts un ieliku sev ēst. Paņēmusi dakšu devos apsēsties pie galda. Apsēdos un sāku ēst.


-Kur ir tētis?- Es jautāju mammai.

-Viņš jau aizbrauca uz biroju- Mamma man atbild - Viņš solīja, ka būs šodien ātrāk mājas - Mamma saka man.

- Protams - Es noteicu neticīgi - Mums vajadzētu kaut kur aizbraukt šajās brīvdienās kopā - Es saku mammai.

- Es parunāšu ar viņu - Mamma saka man.

Apēdu pēdējo olas kumosu un devos ielikt šķīvi izlietnē. Ielikusi trauku izlietne. Uzspiedu mammai buču uz vaiga un devos vilkt apavus un jaku. Biju gatava jau doties.

-Esi uzmanīga ceļi varbūt slideni- Mammas balss atskan no virtuves.

-Būšu uzmanīga- Es saku viņai un devos āra no mājas. Uzreiz man sejā iesitas Kanādas aukstais gaiss. Joprojām neesmu pieradusi pie šāda laikā. Kaut gan esam šeit jau no ziemassvetkiem. Līdz šim es esmu bijusi ārā tikai kādas 5 reizes un tāpat tikai lai aizbrauktu uz tēta biroja. Iekāpusi mašīna sāku braukt uz skolu.

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

Piebraucu pie skolas un visu acis bija pievērstas man, nepievērsu lielu uzmanību. Pie skolas bija redzami skolēnu bari. Nav jau brīnums ir otrais semestris. Un turklāt man ir jaunākais BMW hamaljona krāsa kas vel nav parādījusies salonos. Izslēdzu motoru paņēmu somu un izkāpu āra no mašīnas. Tagad visi skatījās uz mani. Uzlikusi kapuci un devos iekšā. Aiz mugurās izskanēja dažādi jautājumi un teikumi <Kas viņa tāda?> vai arī < Kartēja caca> <Ir tak otrais semestris> < Džeidenam ir tāda pati mašīna>. Izdzirdot šo teikumu es mazliet apstulbu. Būs jāpajautā tētim . Ieejot skolā, ignorējot visu skatienus tiku līdz direktores kabinetam. Pieklājīgi pieklauvēju un iegāju iekšā. Pamanīju ka direktore ir aizņemta ar kādu jaunieti kuram es neredzēju seju.

-Tu zini ka tev ir pārāk daudz stundas kavētas?-Direktore saka viņam auksti - Par tik daudzām stundām tev jau sen vajadzēja būt atskaitītam - Direktore viņam saka.

-Zinu- Viņš atbild nikni direktorei.Es noklepojos paziņojot ka es te esmu. Direktore paskatījās uz mani un sāka smaidīt. Puisis tā arī nepagriezās uz manu pusi. Cik nepieklājīgi.

-Tu esi jauniņa?- Viņa man jautā.

-Olīvija Bārkera- Es saku viņai.

-Priecājos ka izvēlējāties mūsu skolu...- Direktore sāk stāstīt,bet es viņu rupji pārtraucu.

-Ja, ja es sapratu -Es viņai saku un puisis iesmējās par to, ka es pārtraucu direktori -Varu dabūt beidzot visu vajadzīgo? - Es viņai jautāju.

-Ja protams- Viņa saka man un iedod lapiņu kur ir rakstīts skapīša kods - Grāmatas jau ieliktas skapīti - Viņa noteica.

-Paldies- Es saku viņai un jau gribēju doties āra no kabineta,bet viņa man apturēja.

-Džeidens tev izrādīs skolu- Direktore saka man un paskatās uz puisi kuram es tagad zinu vārdu. Džeidens kaut ko dusmīgi nomurmināja zem deguns.

-Es viņai neizrādīšu skolu darīt man nav ko - Džeidens saka dusmīgi un piecēlās. Viņš izskatījās pēc riktīga meiteņu izmantotāja un vel pēc Bad boy tipa. Ak tad šim ir jauneklim ir tāda pati mašīna, ka man. Laikam.

-Es pati visu atradīšu- Es saku viņai - Man nav vajadzīga auklīte - Es saku viņai.

-Būs labāk ,ja kāds izrādīs skolu- Viņa saka man, ne liekoties miera ar izrādīšanu - Džeiden, tas ir tavs šodienas sods ,ja neizrādīsi skolu zvanīšu vecākiem - Direktore saka viņam nopietni.

Izgājām āra no kabineta un devāmies uz garderobi. Paldies dievam mēs nesarunājāmies līdz skapīšiem. Nonācām pie mana skapīša un apstājamies, atvēru skapīti un apskatīju stundu sarakstu.

-Tu vari doties- Es saku viņam - Tālāk pati visu atradīšu - Es viņam nopietni saku. Viņš paskatījās uz mani neapmierināti.

-Man tak tev ir ja izrāda skola obligāti- Viņš nosaka- Savādāk zvanīs maniem vecākiem - Viņš noteica ar riebumu.

- Man nav vajadzīga auklīte - Es saku viņam - Un turklāt došu tev padomu nekavē stundas lai nebūtu jāuztraucas, ka piezvanīs vecākiem - Es saku viņam. Viņš neapmierināti nopūtās un atspiedas pret skapīšiem.

- Neviens neuzdrošinās ar mani tā runāt - Viņš pie sevis klusām un neapmierināti nomurmināja.

- Nu es uzdrošinājos - Es noteicu. Gribēju paņemt vajadzīgas grāmatas, bet tiku apturēta. Pie mums pienāca kaut kāda meitene.
-
-
-
Daļa tika mazliet pagarināta :)
-
Neaizmirsti nospiest zvaigznīti un iekomentēt


Bad Boy Rules Where stories live. Discover now