_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_
No Džeidena skatapunkta....
Džeimss skatījās uz mani uzkrītoši. Pamanīju, ka starp viņiem nav Olīvijas. Konors arī bija izlēmis ne pievienoties mums. Šī nav pirmā reize, kad Konors ne pievienojās mums. Un parasti iemesls, kāpēc viņš ne pievienojās mums ir meitene. Novērsos un pievērsos atpakaļ sarunai. Ar draugiem mēs runājam par futbola čempionātu kurš būs pec nedēļas. Mans telefons saka vibrēt. Izvilku no kabatas un zvanītāja ir Deizija. Pacēlu zvanu.
-Ja? - Es viņai jautāju.
-Kur tu esi? Mēs tak bijām sarunājuši kopā pusdienot - Viņa jautāja un saka.
-Es esmu kafejnīca - Es atbildu uz viņas jautājumu - ar draugiem - Es piebilstu
-Protams - Viņa iesauca - Pietika parādīties Olīvijai, ka tu tikai domā par viņu - Viņa nosaka un nomet klaususi. Es pat nepaspēju neko piebilsts. Piespiedu zvanīt viņai. Viņa pacēla.
-Tikāmies pie mājas - Es saku viņai. Un nometu klausuli - Puiši, man ir jādodas - Es noteicu un piecēlos no galda. Atsveicinajos no draugiem un devos ārā no kafejnīcas. Iekāpu mašīna un braucu uz māju.
_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_
No Olīvija skatapunkta...-Es padodos - Konors iesaucās un paskatās uz mani. Es viņu uzvaru vairāk nekā viņš mani. Es pasmaidīju - Tu esi pirmā meitene kura spēlē tik labi videospēles- Viņš noteica un nolika pulti gultā.
-Es jau sen spēlēju videospēles - Es viņam saku. Kāds pieklauvēja pie durvīm, gan jau ka tas ir Džeidens - Kas tur? - Es uzsaucu un ātri paslēpos aiz gultas. Dzirdēju, ka durvis atvērās.
- Sveiks - Džeidens sasveicinās ar Konoru - Es dzirdēju Olivijas, vai viņa ir šeit? - Džeidens saka un jautā Konoram.
-Viņa joprojām ir šeit? - Es izdzirdēju Deizijas balsi.
- Strap citu tai viņai arī ir vārds - Es iesaku un pieceļos - Bet es tev varu īpaši atgādināt, ka mani sauc - Es pabeidzu savu sākamo un iekāpu atpakaļ gultā blakus Konoram. Džeidens skatījās uz mani uzkrītoši.
-Deizij ej uz manu istabu - Džeidens viņai saka, neatraujot no manis acis.
- Nekā nebija - Viņa nosaka - Es tevi te neatstāšu - Viņa saka. Džeidens joprojām skatījās uz mani.
- Ak dievs - Es iesaucos, paskatoties uz Džeidenu - Tak beidz blensts uz manīm un eij prom - Es pabeidzu savu sākamo.
-Mēs vēl par šo parunāsim - Džeidens nosaka un jau gribēja doties prom, bet es viņu apturēju.
-Man nav nekas ar tevi jārunā - Es saku viņam. Neko neteicis viņš izgāja no istabas. Aiztaisot aiz sevis durvis - Jauki - Nomurmināju sev zem deguns. Konors pa šo laiku biju jau paspējis apgulties. Viņš skatījās griestos.
- Ko tu gribi darīt? - Konors man jautāja. Paraustīju plecus - Es mēs varam turpināt spēlēt videospēles - Konors man piedāvā.
- Es vairs negribu spēlēt videospēles - Es saku viņam - Ir vēl kāds variants? - Es viņam jautāju.
- Nu man mājās ir baseins - Konors nosaka. Paskatījos uz viņu nedroši - Man vairs nav ko tev piedāvāt - Konors saka. Viņš paņēma abas pultis un izkāpa no gultas. Viņš viņas izslēdza un ielika plaukta. Viņš izņēma spēlē disku, ielicis viņu atpakaļ iepakojuma un arī ielika plaukta.
- Varbūt paskatāmies Netflixu? - Es viņam jautāju - Vai nu otrs variants es varētu braukt mājās - Es saku viņam.
- Man tomēr liekās, ka mēs varētu aiziet uz baseinu - Konors saka man, jau atkal es paskatījos uz viņu šaubīgi - Nu beidz ir vēl agrs lai brauktu mājas - Viņš saka man.
- Man nav peldkostīma - Es saku viņam. Viņš pasmaidīja - Varbūt tomēr es braucu mājās - Es saku viņam, viņš beidza smaidīt.
- Nu labi - Viņš saka man - Vai drīkstu tevi rīt pirms skolas savākt? - Viņš man jautā.
- Es domāju, ka ja - Es noteicu - bet tad tik pamēģini mani ne aizvest atpakaļ uz mājām - Es saku viņam.
- Labi - Viņš noteica. Konors devās uz durvju pusi. Tā bija kā zīme, kad man vajag viņam sekot. Izkāpu no gultas un sekoju viņam. Mēs izgājām no istaba un devāmies lejā. No ejot gar vienas istabas durvīm bija dzirdēma vaidēšana.
- Ak dievs - Es iesaucos aizspiežot sev ausis. Konors iesmējās par manu reakciju - Nesaprotu, kā tu vari ar viņu dzīvot viena māja - Es saku viņam. Man joprojām bija aizpiestas ausis. Mēs no gājām lejā pa kāpnēm. Vaidēšana vairs nebija dzirdama, noņēmu plaukstas no ausīm.
- Nu, ka lai saka es esmu pieradis - Konors saka man. Paņēmu somu no virtuves un devos uz durvju pusi, Konors atvēra durvis un mēs izgājam no mājas. Uzvilku ķiveri un apsēdos uz motocikla. Konors arī apsēdās, aplikusi savas rokas ap Konors vidukli. Viņš iedarbināja un mēs izbraucam no mājas pagalmā. Mēs braucām uz skolas pagalmu. Pēc kāda brīža mēs jau bijām klāt. Viņš piebrauca oie manas mašīnas. Nokāpu no motocikla , novilku ķiveri un noliku uz motocikla. Izņēmu no somas, mašīnas atslēgas un atslēdzu mašīnu. Atvēru šofera durvis un iedarbināju mašīnu. Paskatījos uz motociklu, pamanīju ka Konors ir nokāpis no viņa un nāk pie manis. Atnācis līdz manīm, viņš nostājas pie durvīm man pretī - Tad jau tiekamies rīt - Viņš saka man. Es pasmaidīju.
- Ja tikai neaizmirsti man atbraukt pakaļ - Es saku viņam. Viņš pagriezas un devās atpakaļ uz savu motociklu, bet es aiztaisīju durvis un izbraucu no skolas stāvlaukumā. Braucu uz mājām. Tikusi līdz mājai, noparkoju mašīnu garāža un izslēdzu viņu. Paņēmusi somu un izkāpu āra mašīnas. Devos iekšā mājā. Māja bija pilnībā tumsā un klusa. Tas nozīmē, ka šodien vakarā es būšu viena. Devos augšā uz savu istabu. Iegāju istabā, noliku somu pie gultas. Piegaju pie plauktā un paņēmu datoru. Ar visu datoru iekāpu iekšā gultā un saku skatīties Netflixu.
-
-
-Neaizmirsti nospiest zvaigznīti un iekomentet
YOU ARE READING
Bad Boy Rules
RomanceViņai vajadzēja sekot katram noteikumam ,ko viņš bija noteicis. Viņa cieta viņa dēļ. Kāpēc viņa nebēga kad bija iespēja?