Telefonla konuşması bittiğinde o da beni görmüştü. Iki saniyelik göz göze gelmenin ardından ben en üst raftaki canım çikolatamla bakışmaya devam ettim.
Parmaklarımın üzerinden uzanıp almaya çalışırken o arkamdan yürüyüp gitmişti.
Siz ne bekliyordunuz? O uzun boyuyla çikolatayı hiç çaba sarf etmeden alıp bana vereceğini falan mı?
Söyledim size. Kibar değil, düşünceli hiç değil. İnsan en azından bir selam verir. Aslında beni görmezden gelmesine daha çok sevindim. Bir de onunla mı konusacaktım? Sevmiyordum işte onu.
Bir zıplamayla çikolatayı kapıp kendi kendime hihih diye güldüm. Zaten ona ihtiyacım yoktu.
Lazım olan her şeyi aldığıma göre yavaş yavaş kasaya doğru ilerledim. Kasada uzun bir sıra vardı. Önümde de o vardı.
Düşünsenize bana mesaj atan kibar hatimsever o! Allahım olmasın ya olmasın.
İçimden bu duayı tekrarlarken telefonuma bir mesaj gelmişti.
hatimsavar: dinlendin mi? :)
Karşımdaki adama baktım. Elindeki eşyaları kasaya koyuyordu.
O değildi Allahım! Çok şükür.
aylin: dinlendim
hatta annem o kadar çok dinlendiğimi düşünmüş olmalı ki beni markete gönderdi
marketteyim yani şu anhatimsavar: bunu söylediğin iyi oldu
ben de marketin önündeydim
başka bir zaman geçerim artık :")aylin: geçersen seni yemem
biliyorsun değil mi?hatimsavar: laf yetiştirmeyi bırak da elindekileri kasaya ver artık
sıra sana geldi farkında değilsin
benimle konuşmaya baya dalmışsın :)))Mesajı okumayı tam bitirdiğimde "Hanımefendi" diye birinin seslenmesiyle irkildim.
Sıra bana gelmişti gerçekten ve kasiyer bana sesleniyordu. Arkamda uzun bir kuyruk vardı ve ben herkesi gereksiz yere bekletmiştim. Arkamdan teyzelerden gelen "tch tch" nidaları yükselmeye başlamıştı bile.
Sepetimdekileri hızlıca yerleştirdim. Bir an önce burdan gitmek istiyordum.
Telefonum bir mesajla daha titredi.
hatimsavar: hayır neyden korkuyorsun anlamadım kwpekepk
kasiyer sadece seslendi
bu kadar ürkek olmaO beni görüyordu ama ben onu göremiyordum! Cam kapının dışına baksam da ortalıkta kimse yoktu.
Kasiyer kız bu sefer de para için seslenmişti. Cebimden cüzdanımı çıkarırken elim ayağıma dolaşmıştı bile.
Hani markete gidince kasada sıra olur, siz elinizdekileri poşetlerken arkanızdaki kişinin de poşetleme sırası gelir ve telaş olursunuz ya, heh işte tam o anı yaşıyordum şu an.
Eşyaları poşete doldururken panik olmuştum, hatta bir ara poşeti açamadım bile.
Sağ salim her şeyi hallettikten sonra marketten çıktım. Elimde 3 poşetle tıngır mıngır eve doğru yürümeye başladım.
Yine bir mesaj geldi. Elindeki poşetlerle mesajı nasıl açtın diye sormayın. Açtım işte. Mesajın hatimsavardan geldiğini az çok tahmin ediyordum ve ne yazdığını merak etmiştim.
hatimsavar: şu an sana yardım etmek isterdim
ama malum
anonim takılmayı seçiyorum
sen yine de yardım ettim say :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi' Cüz? | yarı texting
Spiritual05****: Bi cüz versem okur musun? Aylin: Olur ama 30 benimdir.