yirmi

3.5K 273 49
                                    

Yine çakmadılar. Hayır, anlıyorum yeni ev alma hevesiyle dolusunuz ama bir de kızınıza bakın. Kızınız ne hallerde yahu...

Furkan da olmasa beni anlayan yok.

"Aylin, dışarda yürüsek mi biraz kız?" diye yanıma sokulmuştu hatta. Bazı zamanlar bir kız kardeşe ihtiyaç duyardım ama böyle anlarda gerek kalmadığını görüyorum.

"Bilmem, babam izin verir mi?"

"Markete diye çıkarız." diye sinsice güldü.

"Yuh yalan mı söyleyeceğiz Furkan, sen böyle alışmışsan yalan söylemeye ohooo bize neler neler deyip kandırmışsınd.." cümlemi tamamlayamadan "ay suuus" diye diye cırladı. (cırlamak diye bir kelime var mı bu arada dkfndkjds)

Bakın diyordum işte size, bir kız kardeşe ihtiyacım yok.

"Susmadın bi.. Yalan falan söylemeyeceğiz tabiki, markete de geçeriz. Almam gereken şeyler var." dedi.

"Sen git hazırlan, ben babama sorarım izin verir." diye ekledi.

"Tamam."

"E kalkmıyorsun daha, 5 saat sürüyor şalını yapman. Beklemem seni."

Büyümüş de ablasını tehdit ediyor.

Oflayarak kalktım. Hiç çıkasım yoktu ama biraz temiz hava alsam iyi olurdu. Ayrıca annemlerin yeni ev muhabbetinden de daralmıştım.

Şalımı, Furkan her ne kadar 5 saat sürüyor dese de, 5 dakikada taktım. Hazırdım bile.

Balkona geçtiğimde ortalıkta gözükmüyordu. Hazırlanmamıştı daha! Bir de bana laf atıyordu.

Odasında gittim. Kapıyı laps diye açtım. Insan bir kapıyı çalar, bak o seninkini ne güzel çalıyor da giriyor diyebilirsiniz. Ben ablasıyım, yok bir de kapı çalmadan girsin benim odama?!

Gereksiz yükselmelerimi bir kenara bırakıp ona sataşmaya hazırlandım.

"Makyajını bitirdiysen gidelim artık Furkan. Bak beklemem seni."

"Oha 5 dakikada da hazırlanmazsın be Aylin. " dedi.

"2 dakikaya fondotenimi de sürüp geliyorum bekle." diye dalga geçmeyi de unutmadı tabi.

"Babam izin verdi değil mi?" diye sordum.

"Verdi merak etme."

"İyi" dedim ve mutfağa bir bardak su içmeye indim.

Kendime bir bardak su doldurup sandalyelerden birisine oturdum. Suyumu içerken bildirim gelmişti.

Bildirim sesi bana bir şeyleri hatırlattı. Saçmalamayın tabiki de anonimi değil..!

Şaka bir yana, mesaj ondan mı geldi acaba diye düşünmedim değil. Ama ondan gelmezdi artık.

●●●●●●●●♡

Bi' Cüz? | yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin