on üç

3.8K 302 35
                                    

Mesajı okuduktan sonra gülümsememi engelleyemedim. Allahım ne yapıyordum şu anda ben? Onunla konuşmamalıydım ama hâlâ devam ediyordum.

Evet, bir kere onu engellemiştim ama o bir yolunu bulup başka bir yerden bana yazmaya devam ediyordu. Ben de cevap veriyordum salak gibi!

Hani ondan mesaj bekleme evresine girmeden bir an önce konuşmayı bırakmalıyım diye karar vermiştim ya 1-2 hafta önce, heh işte şimdi tam o evredeydim.

Ondan mesaj bekliyordum.

Bir cüz teklifinin bu kadar ileri gidebileceğini tahmin etmezdim. Sadece verdiği cüzü okuyup konuşma biter sanmıştım ama o geri kalan zamanlarda bana mesaj atmaya devam ediyordu. Ve ben de ona cevap vermeye...

Ne yapacağımı bilmiyordum. O sırada telefondan bir bildirim daha geldi. Allahım nolur ondan gelmemiş olsun.

                               Girlsssss 🐍

can'tsel: n'apıyorsunuz?

emmel: tamam kanka buluşalım

haliş: 20 dakikaya

emmel: parkta

can'tsel:

can'tsel: yaa yerim sizi *kalp*nasıl da beni hiç yormayıp leb demeden çorum'u anlıyorsunuzAylin sen de geliyorsun bu arada, itiraz yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


can'tsel: yaa yerim sizi *kalp*
nasıl da beni hiç yormayıp leb demeden çorum'u anlıyorsunuz
Aylin sen de geliyorsun bu arada, itiraz yok

Bu mesajları görmek beni sevindirmişti açıkçası. Onlarla buluşmam gereken bir zamandı gerçektende.

Üstümü hızlıca giyinip kapının önüne çıkmıştım bile. Furkan kapıda yakaladı beni. "Nereye?"

"Parka gidiyorum, kızlarla buluşacağım." diye cevap verdim.

"Azıcık da ders çalışsan keşke. Sınava bu yıl girecek olan ben değilim."

O kadar haklıydı ki.. Vicdanım sızladı resmen.

"Çalışıyorum zaten Furkan, hem sen de seneye gireceksin. Sen niye çalışmıyorsun?" dedim ve hıhhh diye bir ses çıkardım.

"2 ayı kalan sensin ama" diyerek gıcık gıcık konuşmuştu.

Parka gitmesem mi acaba diye bir an aklımdan geçirmedim değil. Ama gitmezsem beni öldürürlerdi.

"Eve gelince beraber çalışmaya ne dersin?" dedim ve göz kırptım.

"Olur ama gecikme."

Gıcık falan ama seviyorum ya! Bir de düşünüyor ablasını.

Beraber yks'ye hazırlandığınız bir kardeşiniz varsa çok şanslısınız. Olmasa da şanslısınız aslında. Ama yeter ki küçük (3 ile 10 yaş arası), gıcık, gürültücü bir kardeşiniz olmasın. Varsa eğer, o zaman sizden şanssızı yoktur. Canlarım benim. Gelin buraya, sarılıyorum size!

●●●●●●●●●●

Yorumlarınızı okumayı çok isterim :")

Bi' Cüz? | yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin