Evlere dağılırken yarın görüşeceğimizi biliyorduk. Çünkü her ramazan sırayla birinin evinde toplanır ve mukabele yapardık. Yani annelerimiz yapardı, biz de katılırdık. Yarın da sıra bizdeydi. Bugün sahura kadar uyku yoktu anlaşılan. Temizlik vardı.
Eve gittiğimde gerçekten de öyle oldu. Annem direkt bezleri ve kovaları elime tutuşturunca ne kadar sızlansam da kaçış olmadığını biliyordum. En iyisi hemencecik başlayıp bitirmekti.
3 saatin sonunda temizlik bitmişti, ben de öyle. Ama her yer pırıl pırıldı.
Sahuru da yapıp hemen yatağıma geçmek için sabırsızlanıyordum. Sofrada biraz kardeşimle atışsam da yarı baygın olduğum için ona laf yetiştirememiştim.
"Bakıyorum pek bi suskunsun bugün abla" diyerek gıcık gıcık konuştu Furkan ( kardeşim olur kendisi).
"Of sus ya" demeye çalışsam da pek başarılı olamadım galiba. Nerden mi anladım? Furkan'ın sözüm bittiğinde hönkürerek gülmesinden tabii.
Yemek faslı da böyle geçti. Sabah namazını da kılıp odalara geçtik.
Yatağıma atlamak için tam bir adım atmışken telefonumdan yine bir bildirim sesi geldi.
Telefonu açıp bakınca mesajın hatimsavar kişisinden geldiğini gördüm. Engellemiştim ama başka bir uygulamadan tekrar bana ulaşmıştı.
hatimsavar: hatimim bitti
Tam olarak gecenin bir yarısı yazdığı şey buydu. Bu adam cidden hatimle kafayı bozmuştu.
O kadar uykuluydum ki onu başımdan savmak için emojiler bölümüne geçip kızgın emoji atmaya karar verdim.
Emojiyi de atıp telefonu da kapatıp uyudum.
******
Sabah alarmın iğrenç sesiyle falan uyanmadım tabiki. Ne sandınız beni, kitap karakteri falan mı?
Öğlen 2'ye kadar uyumuştum ve artık uyumaktan sıkıldığım için kalkmaya karar vermiştim.
Kalkar kalkmaz telefonumu kontrol ettim. Hatimsavardan bir sürü mesaj vardı.
Hatırlarsanız en son kızgın surat emojisi atıp kapatmıştım. Yani öyle yaptığımı sanmışım! Başka bir emoji atmışım! Bilin bakalım hangi emoji!
Kalp emojisi atmışım Allahımm, kalp emojisi..
KALP KALP KALP KALP!
Şu an dışardan beni gören biri deli olduğumu sanabilirdi. Odanın içinde kendime bir yörünge belirlemiş, o yörüngede belli bir tompada kalp kalp diye diye yürüyordum.
aylin: ❤
hatimsavar: nE
beni terslersin sandım
insnmiyorm şu an
yszsmiyorum
allahım
bu kadar çabuk mu kabul ettin duamı Yarabbimmmmaylin:
susar mısın acil
yanlışlıkla oldu
saçmalama niye sana kalp atayımhatimsavar: inanmam
inandırman gerek
bana kalP ATTIN SENaylin: laN INANMAN İÇİN KÜFÜR MÜ ETMEM GEREK
yanlışlıkla diyorum kardeşim
yanlışlıkla.
bak uğraşamam şu an misafirler gelecekhatimsavar: iyi bakalım
inandım diyelim
bir ara gerçeğini de atarsın nasıl olsa
misafirlerinden bir tanesi çok yakınım olur bu arada :))
kolay gelsin sana
(görüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi' Cüz? | yarı texting
Espiritual05****: Bi cüz versem okur musun? Aylin: Olur ama 30 benimdir.