nasılsınııız?
bölüm atmadım kaç gündür affedin :'(
bu instagram bölümü olacak ama benim içime pek sinmedi açıkçası, karakterleri begenmezseniz diye korkuyorum.
beğenmezseniz hic görmemiş gibi yapın ve geçin lütfen :)
●●●●
En son yaşanan olayların üzerinden yaklaşık bir hafta geçmişti. Ramazan bitmişti. Kızlarla bir daha buluşmamış hatta mesajlaşmalarımızı bile yok denecek kadar aza indirmiştik. Çünkü hepimizi bir telaş sarmış, gecemizi gündüzümüze katıp ders çalışıyorduk. Yumurta ucuna kadar gelmişti çünkü artık.
Bu süre zarfında ev halkı tarafından da destek görüyordum. Destekten kastım, bana bir şey yaptırmıyorlardı. Anneme yardım etme işini Furkan devralmıştı. Çocuk bulaşıklara bile el atıyordu bazen!!
Allah'ım, sen meseleyi biliyorsun. Amin..
Tam şu anda da masamda oturmuş, bir şeyler çalışmaya çalışıyordum. Ta ki telefonuma bildirim gelene kadar.
Anonime ne oldu, sana yazdı mı hiç diye sorarsanız; hayır. Hiç yazmadı.
Şimdi gelen mesaj ise muhtemelen sınıf grubundan gelmiştir diye düşünüyorum.
Telefonu çekmeceden çıkarıp bakmaya karar verdim. Hem birazcık instagramda gezsem güzel olabilirdi belki. Kafam dağılırdı azıcık.
12-C ÖĞRETMENSİZ
mert: gençler
mert: şu soruya bi el atın hele
mert: *fotoğraf*
sinan: bak şimdi aşko
sinan: oradaki özel ad türemiş olduğu için gelen eki ayırmayacaksın
mert:
berkay: vayyy
berkay: bizim dünkü sinan
berkay: hani şu bağlaçları ayıramayan sinan
berkay: ya çen büyüdün de tüykçe mi çöjüyon çennn
sinan:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi' Cüz? | yarı texting
Espiritual05****: Bi cüz versem okur musun? Aylin: Olur ama 30 benimdir.