Глава 30

1.7K 173 75
                                    

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ ПРАЗНУВАЩИ ДНЕС, НЕКА ИМЕТО ВИ НОСИ САМО ЗДРАВЕ, ЩАСТИЕ, КЪСМЕТ И УСПЕХИ!

НАДЯВАМ СЕ НОВАТА ГЛАВА ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ  - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО АДЕАН НАРУШИ ПРАВИЛОТО ЗА ПЪРВАТА СРЕЩА, ХД.


*Адеан*

Чувствах се като парцал на другата сутрин и имах нужда от много повече сън. И Иви също съдейки по раздразнителността ѝ и факта, че нямаше търпение да се добере до кафето си.

- Какви са плановете ти за днес? – попитах преди да отпия от горещото кафе, гледайки я през ръба на чашата.

- Мисля да отида до хотела. Искам да видя колко страшно е положението и да се видя с приятелите си и да им обясня ситуацията.

- Не се сърди, но не мисля че това е много добра идея. Все още не сме хванали копелетата. Обади им се дойдат тук и изпрати някое от момчетата да ги вземе, а аз ще се погрижа за ресторанта, ти почивай и се виж с приятелите си.

- Добре. – изненадах се, когато просто кимна. Очаквах да упорства, но предполагам и тя беше прекалено изморена за това.

- Гладна ли си? Мога да ти направя нещо, ако искаш.

Погледът който ми хвърли беше меко казано комичен и аз завъртях очи. Вярно, че бях почти сакат в кухнята, но поне филии със сладко можех да ѝ направя. Или мюсли. Мисля, че видях преди малко докато ровех за кафе, което така и на намерих докато Иви не дойде и не го извади. Не беше лесно да не знаеш да не знаеш какво има в собствената ти кухня. Добре, че бяха Иви и леля Кремена.

- Не ме гледай така. Едни филии поне мога да ти направя.

- Не, недей. Не съм гладна още, после като си изпия кафето ще хапна нещо.

- Искам да ядеш, обаче. Не ме карай да ти се обаждам да те проверявам като малките деца.

- Добре, свекърво. – въздъхна, рисувайки с цигарата си в пепелника и аз вирнах вежда. – Не ми застивай така.

Завъртях очи в отговор и седнах до нея колкото поне да си изпием кафето заедно.

- Хайде, аз тръгвам. Обичам те.

- Чао, и аз те обичам. – целуна ме в отговор.

...

Барут и канела (18+)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ