Глава 40

1.8K 181 82
                                    

МУЗАТА НА КАКА ВИ СЕ ВЪРНА ЗА ЕДНА СЛАДКА И ИГРИВА ГЛАВА, КОЯТО СЕ НАДЯВАМ ДА ВИ ХАРЕСА, СКЪПИ УАТПАД СЪРАТНИЦИ И АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ПИЦАТА С КЕТЧУП И МАЙОНЕЗА Е ОТНОВО НА ЛИНИЯ. 

ОБИЧААМММ ВИИИ!


*Един месец по-късно*

*Ивалина*

Беше ми гадно, за това че меденият ни месец бе съкратен с една седмица, но разбира се аз лайното трябваше да лепна смотан стомашен вирус и това наложи прибирането ни. Разбира се, вече бях една идея по-добре, когато тръгнахме обратно към дома, но това не пречеше на Адеан да бди като ястреб над мен. Не можех и да си кривя душата и си признавах, че това внимание определено ми харесваше и можеше и леко да съм злоупотребила с това, но само леко. Много леко.

Днес явно също щях да бъда страшно лайно, защото в момента в който усетих съпруга си да се опитва да се измъкне от леглото измрънках и се опънах цялата върху него, пречейки му да направи дори и крачка извън семейното ни ложе. Можеше вече да не ми е лошо, но това не ми пречеше да бъда лайно.

- Госпожо Велева, не знам за вас но аз трябва да ставам за работа. – негодникът имаше наглостта да се засмее, но въпреки това ме гушна и погали голият ми гръб.

- Единствената ти работа е да ме гледаш и глезиш. Заспивай.

- Тъй вярно, царице моя.

Усмихнах се на обръщението му към мен и примляснах доволно, опитвайки отново да се върна в страната на сънищата, кодова дума „опитвайки", защото Адеан се размърда отново.

- Бебе, трябва да ставам. Имам да свърша малко работа.

Мхмм, ще видим сега дали ще искаш да ставаш.

Понеже нали все пак бях изключително нахално същество, плъзнах длан надолу по корема му и той си пое въздух през стиснати зъби щом го погалих по бедрата.

- Аз, ъм, такова...май работата може да почака.

Подсмихнах се в отговор. Мхмм, така си и мислех. Преди да се усетя, обаче, ролите ни бяха разменени и сега тази по гръб бях аз.

...

- Перличке? – Адеан ме повика докато вървеше с върховете на пръстите си по целият ми гръбначен стълб отгоре надолу и докарваше приятни тръпки  у мен. 

Барут и канела (18+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora