МАЛКО Е МИШ-МАШ, НО БЪРЗАХ ДА Я КАЧА ЗАЩОТО РЪЧИЧКИТЕ МЕ СЪРБЯТ ЗА ТАЗИ ГЛАВА ВЕЧЕ СЕДМИЦА, ХД.МОЛЯ ДА СИ ЗАТВОРИТЕ ОЧИТЕ ЗА ВСИЧКИ ГРЕШКИ И АЛА-БАЛА И АКО ВСЕ ПАК ГЛАВАТА ВИ ХАРЕСА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ИВИ БЕШЕ ВЪЗХИТЕНА ОТ ЦЕЦА.
*Ивалина*
Мислех си, че Адеан можеше да гледа лошо, но това...това вече беше нещо съвсем друго особено и когато двамата провеждаха състезание по взиране на прага и не си казваха нищо, а хищната птица беше вперила животинските си, подобни на стопанина ѝ, черни очи в мен и ме гледаше изпитателно и проникваше право в душата ми, хранейки се със страха ми. Това не беше просто птица, ами шибан демон, мамка му! Във въздуха пръщеше тестостерон като някакво електрическо поле около тях и никой не смееше дори да диша шумно, но всичко това се промени когато гърдите на сърбина се раздрусаха в гръмък смях и той беше последван от Адеан, а птицата отлетя от ръката на стопанина си, за да кацне на парапета над нас и беше все така впериала зловещият си поглед в мен.
- Ehh, gde si, druze! – двамата се прегърнаха и дори се целунаха по бузите по мъжки, тупайки гърбовете си. (Къде си, друже!)
- Srecan ti rodjendan, brate!
(Честит рожден де, братко!)
- Hvala ti! Ohoho, lepa ti je devojka, brate! – очите му попаднаха върху мен и протегна ръка. Bas mi je drago, ja sam Branimir.
(Благодаря ти! Жена ти е красива, братко! Приятно ми е, аз съм Бранимир.)
- Ивалина. – прошепнах, насилвайки се да се усмихна и подадох ръка към него, като той ми се усмихна лукаво изпод извити също толкова лукаво вежди и целуна ръката ми, като това му спечели недоволен гърлен звук от Адеан. Той се изсмя и пусна ръката ми, а аз преглътнах. Адеане, веднъж да ти бях благодарна че беше ревниво магаре!
CZYTASZ
Барут и канела (18+)
RomansЖивотът е лесен, когато си влиятелен и всичко ти се поднася на тепсия поне според Адеан. От друга страна за Ивалина животът не е от най-лесните особено когато губи и единственият си останал родител, докато преследва мечтата си да отвори собствен рес...