6.rész: A félre sikerült nyomozás

141 14 28
                                    

Délután ahogy Fumiko ment az irodába táskájába süllyesztette Dazai boloját.
Feszengve gondolt rá, hogy hogyan is adja majd oda neki.

Nem tudta eldönteni, hogy utálja-e még a férfit, vagy a tegnapi csókkal ez az érzés tovaszállt.

Nagyot sóhajtott a munkahelye ajtaja előtt, majd a kilincshez nyúlt. A háta mögül valaki szintén ezt tette, így megfogta kacsóját az illető.

Ijedten hátra nézett. A barna hajú volt az.
Ki más is lehetne!?-gondolta.

-Jó reggelt!-szólt komolyan. Ami igencsak meglepte a lányt.

Lecserélte a kötését...-vette észre csodálkozva.
-Jó reggelt...-köszönt halkan, zavartan.

Osamu-n friss fehér fásli volt a csíkos inge alatt, ami nem volt egészen begombolva így látszott, hogy lejjebb is bevan tekerve kötszerrel. Szokásos nadrágját, mellényét és ballonkabátját öltötte fel.

Enchi fehér inget viselt és egy farmer nadrágot. Az egészet kiegészítette a megszokott tornacipőjével és egy halványkék, vékony, apró gombos pulóverrel, amit szokásosan lógva hagyott.

A lány elrántotta kezét. Vöröslő arcát a bejáró felé fordította, hogy a magasabbik ne lássa. Az lenyomta a kilyincset és kinyitotta az ajtót.

-Menj!-utasította halkan.

-Enchi-san! Végre megjöttetek!-nézett kétségbe esetten Atsushi rájuk.

-Mi a baj Atsushi-kun?-kérdezte a legidősebb.

-Kunikida-kun- nak ma délben találkozóra kellett mennie.. De bejött egy fontos ügy, amihez kifejezetten téged kértek Dazai-san!-hadarta ijedten a Jinko.

-Éés~ mi ezzel a probléma?-csacsogott a barna, miközben becsukta az ajtót és beljebb ment a terembe Fumiko-t követve.

-Semmi baj, Atsushi-kun. Osamu-val megoldjuk.-szólt Fumi-chan.

Az árva gyorsan hátat fordított és keresgélt egy kicsit az asztalán. Egy-két perc múlva egy papírral jött vissza, amin az ügy információi szerepeltek. Látszott az íráson, hogy csak gyorsan le lett firkantva valószínűleg egy telefonos jelentés kapcsán.

•••

Szép munka Atsushi-kun! Kissé szedetlen az írás, de nagyon tartalmas. Minden lényeges információt tartalmaz, amire szükség lehet.-gondolta Dazai, ahogy a lapra tekintett.

Fogta kikapta a kezéből és elolvasta magában:
Egy régi gyár épületében éjszakánként furcsa zajokra lettek figyelmesek.
A nyomornegyed melletti részen található.
Üresnek kellene lennie.
Női sikolyok. Több éjszaka is hallhatóak voltak, 19:00-kor veszi kezdetét.
Aztán 22:30-kor vége szakad.

-Lehet összefügg a vér nélküli női hullával a minapról..-fűzte hozzá halkan.

Fumiko kicsit lefagyott, majd elvette a férfitól a papírlapot és ő is elolvasta.
-Biztosan!-tette hozzá az előbbi megjegyzéshez.

A ballonkabátos sok furcsa, barbár dolgot látott és hallott már. Mi több el is követett nem egyet, így nem lepődött meg. Viszont féltette a lányt. Nem tudta ő mennyit bír elviselni.

-Fumi-chan?!-nézett a fehér ingesre.

De a pokróc imádó már az ajtó kilincsét fogta. Válla felől hátra nézett a férfira. A nap fénye ahogy megvilágította őt teljesen ámulatba ejtette a kötésest.

Olyan akár egy tündér...-gondolta, s mosolyát igyekezett kezével takarni.

-Menjünk már, Osamu!-mondta sürgetően a vörösesbarna.

√A kóbor kutyák nem harapnak! (BSD×OC)(Befejezett) Where stories live. Discover now