Sziasztok drágáim!😊❤ A rész elolvasása előtt, hogy minden tiszta legyen olvassátok el MeiSmith0327 BSD Oneshots: Egy éjszaka a Lupinban című művét!
❤ Köszönöm, hogy olvastok! Imádlak titeket!❤
Ezt leszámítva van egy kis újítás! Végre volt időm, így elkészült Enchi Fumiko végleges kinézete!😊Szóval ő lenne a mi kis OC-nk!😊 Remélem tetszik!❤ És most kezdődjön is a következő rész! Jó szórakozást!😊❤
Chuuya végre lerázta a rendőröket. Nagyon nehéz volt, mivel éjszaka nem mászkáltak az emberek könnyen tudták követni őt.
A nagy rohanás után végre leülhetett és kifújhatta magát. A dokk a hajnali napfénnyel telt meg, ahogy megjelent az égen a vöröslő gömb alakú égitest.
A folyó csendesen sikamlott medrében. Tetején sakura szirmok úszkáltak. Talán a közeli fákról fújhatta bele a szél, vagy messziről érkeztek oda? Nem tudni.
A félhomályt egyre inkább felváltotta a világosság, ahogy a helyére került a nap.
Úgy virított ott, mint a villanykörte amit jól becsavartak a helyére. S közben kialudtak a lámpák.A vöröske fújtatott egyet. Észrevette, hogy pár ember már megjelent az utcákon. Felállt, leporolta magát és elvegyült közöttük.
•••
-Dazai-san, Dazai-san! Csörög a telefonod!-keltegette Atsushi mentorát.
Az irodában Dazai szokásos kanapén fetrengett és az igazak álmát aludta. Az sem zavarta, hogy már vagy 2 teljes perce folyamatosan fel-felcsörren a telefonja.
Nem lesz ennek jó vége Dazai-san...-nyafogott magában a fehér hajú.
-Kelj már fel, kéé~rlek!-nyafogott az árva. Nem akarta, hogy a férfi társa megelégelje a rendbontást és ő maga cselekedjen.Kunikida viszont nem tűrte tovább a lármázást. Felállt helyéről végig sétált a zöld padlón és kezébe vette az aznapi újságot.
Felgöngyölte, megállt a lustaság mögött és lendületet vett.Ezután egy nagy csattanás volt hallható. Osamu-nak rögtön kinyílt a szeme és már fel is ült. Doppo fogta és hozzávágta a papírt.
-Vedd fel a rohadt telefonod, Dazai!-mondta a lófarkas. Aztán igazított egyet szemüvegén, megtolta középen a mutató ujjával azt.
A tigris fiú nagyot sóhajtott. Megkönnyebbült, hogy ennyivel letudta a dolgot a szőke.
A barna hajú tekintete az ölében heverő reggeli lapon állapodott meg. Felvette, valamit megnézett, majd szépen komótosan felkelt az ülőalkalmatosságról.
YOU ARE READING
√A kóbor kutyák nem harapnak! (BSD×OC)(Befejezett)
FanfictionAz irodához csatlakozik egy új áldott. Egy Enchi Fumiko nevű nő. Sikerül mindent felkavarnia. A Dazai és Chuuya közötti kapcsolat még feszültebbé válik neki köszönhetően. És vajon mi köze van Fyodor-hoz? A könyv káromkodást, illetve szexuális dolgo...