Sziasztok!🥰
Itt egy újabb vasárnap,
itt egy újabb rész!😊
Mielőtt elkezdődne az új fejezet,
leírom nektek
a mi „drága" gonosztevőnket,
hogy jobban megismerhessétek!❣️Takahiro Shiraishi:
Középmagas fekete hajú, barna szemű férfi.
Normál testalkattal rendelkezik. Ruházata általában elegáns. 30 éves, 167 cm és 64 kg.
Bevételi forrása az általa üzemelt bordélyház. Sok fiatal lányt csábított oda dolgozni, magas jövedelmet ígérve. Ám amikor a bérezés szóba került, megfenyegette őket.Számos ember öngyilkosságát nézte végig, ami csak még több ötletet adott neki mások meggyilkolásához.
Áldozatait a twitter-en hálózta be, de mióta lebukott bújkálni kényszerült.A hullákat kedve szerint gyalázta meg, mert azok már amúgy sem tudtak ellenkezni. Nekrofil.
Volt amelyiket feldarabolta és hűtőben tárolta testrészeit.Ám mióta lapulnia kellett, azóta más célja lett.
Ő is áldottá akart válni.
Úgy gondolta, ha megfürdik azok vérében, kiknek képessége van, akkor valamelyik, vagy mindegyik átruházódik rá.Fyodor-ral szövetkezett célja elérése érdekében. Ő szeretne lenni a legerősebb áldott, s a világ ura.
Nem szereti: a sikertelenséget, ha ellentmondanak neki, az áldottakat.
Szereti: a pénzt, a durva dolgokat, a hatalmat.🥰És akkor kezdődik is az új rész!🥰
❣️Jó szórakozást!❣️
Ezt vettem fel az irodában a minap!- jutott eszébe.
-De mi olyan fontos benne?- ezúttal hangosan is kimondta a szavakat.
Rendesen elemezni kezdte a firkálmányt. Nem tartalmazott sok árnyalatot a mű. Volt benne rengeteg narancssárga, meg fekete. Két embert ábrázolt, akiknek hasonló színei voltak, bár a lány szeme világosabb volt, s haja barnás. A fiú szeme kicsit sötétebb kék volt, haja pedig teljes narancs.-Ez én lennék?- tűnödött el némi idő elteltével. -Akkor a lány talán... ? De miért néz ki ez úgy, mintha iskolai egyenruhát viselnénk? Iskola.... Kyoto.... Történt ott velem valami? De nem volt ott semmi fontos... Vagy mégis?
Ez a lány biztosan nem a Chibim. Őt nem ismertem akkor még... De ki lehet az? És miért lett lerajzolva? Talán a boss végig megfigyelt?
Hosszas gondolkodást követően eszébe jutott egy valaki. Egy személy az utolsó iskolai évéből. Sokat beszélgettek, kiöntötték egymásnak szívüket. De nem értette, hogy Elise-chan miért rajzolta le őket.
-Az már régen volt, négy éve már... Azt sem tudom mi lett azzal a lánnyal!- mondta kissé lesúlytva.
Ritkán engedett közel magához embereket, s általában nem végződött jól a dolog. Így legalább annak örült, hogy neki nem esett baja.
-Vajon mi lehet most vele? Hogyan élhet? Házas már? Vagy egyedül van? Remélem nem magányos.
•••
Fumi-chan épp hazafelé tartott. Nagy nehezen sikerült meggyőznie Dazai-t, hogy hadd menjen egyedül, és hogy minden rendben lesz.
Szabadulni akart onnan. Már így is késő délután volt. Hiába aludta át szinte a napot, még mindig nagyon fáradtnak érezte magát.
Utálom magam...- sóhajtott egy nagyot, ahogy a buszozás után az utcán botorkált otthona felé.
YOU ARE READING
√A kóbor kutyák nem harapnak! (BSD×OC)(Befejezett)
FanfictionAz irodához csatlakozik egy új áldott. Egy Enchi Fumiko nevű nő. Sikerül mindent felkavarnia. A Dazai és Chuuya közötti kapcsolat még feszültebbé válik neki köszönhetően. És vajon mi köze van Fyodor-hoz? A könyv káromkodást, illetve szexuális dolgo...