Sziasztok!🥰
Itt az új rész végre valahára!
Sajnálom, hogy megvárattalak benneteket, de költöztem és lehetetlen volt így írnom.
Remélem nem okozok csalódást ezzel a fejezettel sem nektek! ❤
Köszönöm, hogy olvassátok! 🥰
🔞Figyelem! Ebben a részben ismét felnőtt tartalom található! A kijelölt szegmenst minden CSAK saját felelősségére olvassa el! 🔞
❤Jó szórakozást! ❤Nakahara felállt, kalapját a fiatalabb fejére tette, eltakarva vele pislogóját. Nem akarta látni az arcát, mikor elmondta neki az igazat. Félt megpillantani őt azután!
-Én... Nem vagyok ember... Én igazából egy klón vagyok!- ejtette ki ajkán legféltettebb titkát Chuuya.
Enchi megragadta a fejfedő karimáját és ledobta fejéről a kalapot.
Szemeiből hitetlenséget, meglepettséget és ezernyi dolgot olvasott ki a vöröske, de azt, hogy mit fog erre mondani? Azt nem találta meg benne.•••
-Miket beszélsz? - kérdezte a lány. -Mégis mennyit ittál?
Szegény tényleg nagyon részeg... Milyen furcsa dolgot talált ki! Léteznek egyáltalán klónok?
-Ez az igazság! -erősködött a maffiózó.
-Iigen, hogyne! -paskolta meg vállát Enchi.
Inkább ráhagyom, egyszerűbb lesz most így, de azért nem verem át, nem mondhatom, hogy elhiszem, amit mond, amikor nem így van!
-Nem hiszel nekem? -akadt ki a vöri.
-Részeg vagy! -mosolygott kedvesen a nyomozó. -Gyere! Fürödj le, aztán menjünk aludni!
Chuuya morgott egy kicsit, nem akart fürdeni menni. De Fumiko nem hagyta annyiban.
-Utálom Dazai-t! -hangoztatta a kádból a végrehajtó.
-Tudom, tudom! Csak fürödj meg!
De mit vegyen fel utána? -gondolkodott el az illúzió mester. Mivel ötlete nem volt mit adjon az ügyvezetőnek miután az kimászott a kádból. Ezért elkérte a vörös kulcsát és átszaladt hozzá pár ruháért.
Tényleg nincs jobb ötletem... Eléggé nevetségesen nézne ki az én ruhámban....
Szerencsére hamar odaért, csak pár utca volt az egész, amit le kellett sétálnia.
Még jó, hogy ilyen közel lakik! -gondolta mikor a bejárati ajtót nyitotta éppen. Aztán bement a hálószobába és a szekrényből kivett egy fehér pólót, meg egy farmer nadrágot. Keresett még hozzá alsóneműt és zoknit, végül az előszobában a fogasról leakasztott egy vékony fekete bőrkabátot.
Sietett vissza saját lakóhelyéhez, ahogy tudott.Mikor hazaért Chuuya hangját hallotta a fürdőszobából.
-Chibim!? -kiabált ki a helyiségből.-Igeeen? -kiáltott vissza neki.
-Kész vagyok... -felelte már a nyitott ajtóból. A törölközőt csípőjére tekerve állt ott. Vízcseppek díszítették izmos felső testét. Haja is nedves volt, csepegett belőle a fürdővíz.
Fumi szája teljesen kiszáradt a látványtól. Aztán nyelt egy nagyot és valahogy sikerült megtalálnia hangját.
-Gyors voltál... -lepődött meg a lány. Kezében még táskáját tartotta, amiben a másik cucca volt.
Hogy lehet valaki ennyire szexi?
-Ahogy te is! -lépett hozzá közelebb a félpucér. -Sikerült? -mutatott a táskára.
YOU ARE READING
√A kóbor kutyák nem harapnak! (BSD×OC)(Befejezett)
FanfictionAz irodához csatlakozik egy új áldott. Egy Enchi Fumiko nevű nő. Sikerül mindent felkavarnia. A Dazai és Chuuya közötti kapcsolat még feszültebbé válik neki köszönhetően. És vajon mi köze van Fyodor-hoz? A könyv káromkodást, illetve szexuális dolgo...