28

254 45 104
                                    

" patutlah semua orang pandang dia macamtu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" patutlah semua orang pandang dia macamtu . Aku tak sangka pula muka cantik macam dia tu takde akhlak "

Kata Haejoo sambil minum air kotak susu strawberry yang baru dibelinya dari makcik rokiah . Sunghoon dan Jinyoo yang berada di hadapannya itu dipandang silih berganti .

" kau ingat orang cantik ni perangai macam bidadari ke ? sebenarnya bila aku pandang Heeyul sunbae first time pun aku dah tahu dia tu memang tak baik "

Sunghoon pula berkata sambil menyuap sandwich yang dibeli di kedai yang sama . Dah tentulah beli kat kedai sama , satu sekolah . Alaa bodo .

" pastu kau nak kata aku ni perangai syaitan la ? "

Jinyoo menjeling Sunghoon yang berada di sebelahnya . Lelaki itu tersengih-sengih pandang Jinyoo .

" alaa kau tak macamtulah . Kau cantik dan baik . Sebabtulah aku suka kau "

Sunghoon mencuit hidung Jinyoo di hadapan mata Haejoo membuatkan gadis itu ingin muntah . Jinyoo pula tersengih-sengih seperti mintak penyepak . Kalau takda Sunghoon , dah lama dah Haejoo taekwondo dia . Jangan ingat Haejoo takda blackbelt .

Sunghoon ni umpama pengganti Beomgyu . Sepanjang ketiadaan Beomgyu , Sunghoon la yang jadi peneman si Haejoo . Maklumlah mereka sepupu rapat .

Bercakap tentang Beomgyu , bagaimana keadaan dia sekarang ? Sabar . Nanti kita siasat .

Di sudut kantin sana , kelihatan Minho sedang duduk bersama rakan-rakannya . Lelaki itu rancak berbual nampaknya . Haejoo memandang lelaki itu tidak berkelip . Bagaimana seorang lelaki boleh jadi sekacak itu ?

" woi Park Haejoo ! "

Haejoo tersedar dari lamunannya . Jinyoo yang menepuk mejanya itu dipandang .

" ralit benor tengok pakwe . Sampai kitorang bercakap pun kau tak dengar "

" haha , ye apa yang korang cakap ? "

" kau tau tak annual dinner tu hari sabtu ni ? Tinggal 3 hari je lagi untuk kau prepare baju "

" Serious la ? Cepatnya masa berlalu "

Haejoo memandang semula teman lelakinya itu . Dia mesti tanya Minho dia nak pergi ke tidak dinner itu . Kalau tidak , dia kena cari partner lain la .

Tak lama lepas itu , loceng pun menandakan waktu rehat telah tamat . Semua pelajar berpusu-pusu balik ke kelas masing-masing untuk meneruskan pelajaran .

[DISCONTINUED] Seduire ; leeknowWhere stories live. Discover now