15

368 52 35
                                    

( NGANCEM BETOL GAMBAR NI GRRRR)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( NGANCEM BETOL GAMBAR NI GRRRR)

Beomgyu pov

Aku ikut sahaja kemana kereta Soobin hyung menghala . Telefon aku asyik berbunyi-bunyi saja dari tadi . Barangkali Minju yang call . Padan muka kau syeton .

Aku usaha untuk pakai helmet sambil pakai mask . Yelah , karang dia syak pulak aku ikut dia dari belakang kan . Tak pasal-pasal arwah aku malam ni .

Tiba-tiba kereta dia berhenti di sebuah tempat yang aku tak percaya . Hospital ? Kenapa dia pergi hospital ? Dia sakit ke ?

Dia parkirkan kereta dia di tempat kosong . Aku pun carilah parking dekat dengan tempat dia parking tu . Ok sekarang ni perlu ke aku explain ? Aku hanya ikut langkah dia .

Dia berjalan dengan agak laju , membuatkan aku pun ikut dia dengan laju . Tapi tanpa sebarang bunyi , takut dia perasan .

Soobin hyung kemudiannya masuk ke dalam lif . Adoi , dahla aku dua orang je dengan dia , macam mana ni ? ARGH

Aku pun dengan beraninya masuk ke dalam lif tu bersama dia . Dia langsung tak memandang aku . Nasib baik . Tetapi , sejurus dia tutup pintu lif  , dia  pandang aku sekilas . Ok Beomgyu rileks , kau boleh handle ni .

" Kau , Beomgyu ke ? "

Tanya Soobin hyung sambil memandang tepat ke arah aku . Ahsudah . Aku pun menelan perit air liur .

" Err , bukan . Nama aku , Lee Beomsik . Siapa Beomgyu ? "

Aku cuba untuk acah-acah tak kenal diri aku sendiri . Suara pon aku lainkan sikit tadi . Takut pulak dia cam aku ni kan . Dia pun mengangguk perlahan .

" Muka kau macam kawan aku . Sebijik "

" Haha , maybe pelanduk dua serupa kot hehe "

Kemudiannya , lif itu berhenti di tingkat 7 . Wad kanak-kanak ?

" Kau nak pergi tingkat ni juga ke ? "

Tanya Soobin hyung . Aku pun mengangguk .

" Haah , nak melawat sepupu aku sakit , hehe "

Mesti korang pelik an , baru jumpa dah ber 'kau ' 'aku' .

" Hmm okay "

Dia pun keluar dari lif itu , diikuti aku . Aku pun acah-acah nak ke lorong lain , dia pergi ke lorong belah kanan . Ketika dia masuk ke lorong yang agak terpencil , aku ikut dia .

[DISCONTINUED] Seduire ; leeknowWhere stories live. Discover now