31

352 42 81
                                    

Tetiba rasa excited nak habiskan book ni kuikui

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tetiba rasa excited nak habiskan book ni kuikui

_____

Gadis berambut pendek itu tersenyum kemenangan . Akhirnya dia dapat lihat dua manusia itu berpisah . Puas hatinya melihat Minho menatap Haejoo dengan penuh benci .

" haha baru kau tahu siapa Lee Heeyul . Padan muka kau Haejoo ! Hahahaha ! "

Sedang saja dia duduk di atas katil itu , dia terasa dirinya mual dan ingin muntah . Terus dia melulu ke tandas untuk membuang segala sisa itu . Dia mengelap mulutnya . Dia merasakan sesuatu yang tidak kena dengan badannya .

Alat ujian kehamilan atau dikenali sebagai pregnancy test itu dia ambil . Dia masuk ke dalam tandas dan memeriksa sama ada firasatnya adalah betul atau tidak .

Dia mengetap bibirnya . Nampaknya sangkaannya tepat . Dia membaling pregnancy test itu ke atas lantai .

" shit . Ni mesti anak lelaki bodoh tu ! Sial kau Jung Jaehyun ! "

Lelaki yang dikenali sebagai Jung Jaehyun , pelajar yang berada di kelas yang sama dengan Heeyul dan Minho . Dialah yang selama ini menjadi pembantu Heeyul untuk menghancurkan hidup Haejoo . Lelaki yang baling bola kepada Haejoo . Dia jugalah yang membantu Heeyul untuk merakam perbualan antara Haejoo dan Jinyoo ketika berada di caffe itu .

* mianhae Jaehyun stans , aku pinjam dia jadi cameo sekejap je huhu

Nampaknya , segala pil perancang yang dia makan tidak berkesan untuk menghalang persenyawaan itu . Patutlah periodnya sudah lama tidak datang .

" Heeyul-ah , keluar sekarang . Ada orang nak jumpa "

Eommanya memanggilnya untuk keluar dari bilik . Segera dia buang pregnancy test itu dan keluar . Senyuman palsu dia ukirkan . Ketika dia turun , terkejut dia melihat polis yang datang ke rumahnya .

" Lee Heeyul . Awak ditahan atas kesalahan membunuh Choi Soobin dan kesalahan menjadi pelayan lelaki walaupun berada di bawah umur . Sila ikut kami ke balai "

Membulat matanya melihat gari yang berada di tangan polis itu . Eomma dan appanya hanya memandangnya dengan penuh marah .

" eomma ! Appa ! Tolong Heeyul ! Heeyul taknak kena tangkap ! "

Eomma dan appanya hanya menghiraukan rayuan anak mereka itu . Barangkali mereka menyesal kerana dari awal tidak mendidik Heeyul dengan betul . Heeyul yang sudah digari itu dibawa masuk ke kereta polis . Dia meronta-ronta ingin dilepaskan . Tetapi hampa , eomma dan appanya tidak mahu pandang anak mereka itu .

[DISCONTINUED] Seduire ; leeknowWhere stories live. Discover now