07

415 63 48
                                    

Haejoo pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Haejoo pov

Harini merupakan hari cuti . Aku dan Beomgyu bercadang untuk keluar pergi mall . Aku sekarang berada di rumah Beomgyu , menunggu jantan ni bersiap . Mengalahkan perempuan guys dia bersiap .

" Woi Choi Beomgyu ! Cepatlah sikit ! Kau buat baju ke pakai baju ! "

Aku mengetuk pintu bilik dia .

" Sabarlah woi ! Aku nak betulkan rambut aku ni "

Akhirnya dia keluar dari bilik itu . Dia mengenakan sweatshirt yang dituck in dalam seluar jeans . Pergh handsome sia bestfriend aku .

" Wow Beomgyu , sejak bila kau makin handsome ni"

" Well , aku memang dah handsome dari lahir . Kau je tak tahu "

Dia membuat muka mintak penampar . Sekali aku bagi kang , menangis budak ni . Dia tak tahu penampar aku ni boleh membantutkan pertumbuhan seseorang . Ok tiber .

" Jom ! Aku tak sabar nak makan ni ! "

Aku dan dia turun dari tangga . Ketika kami turun , kami terkejut dengan kehadiran seseorang ,

" Ha Beomgyu , nak ke mana ? Kita ada tetamu ni "

Mata aku tertancap pada tubuh seseorang yang sangat aku kenali . Budak baru semalam —

" Hi Beomgyu . Dah lama tak jumpa kamu "

Kata seorang pemuda yang tidak terlalu tua dan muda itu kepada Beomgyu . Barangkali , dia ialah bapa saudara Beomgyu .

" Haejoo , kau — "

" Takpelah Beomgyu . Kau stay jelah kat rumah . Aku boleh ajak Jinyoo "

" But — "

Aku memandang Minju yang memandang aku dengan muka yang marah . Ceh , jealous la tu . Dasar perempuan gedik .

" Aku pergi dulu eh . Lain kali kita hang . Tetamu mesti diutamakan . Bye !"

Aku pergi ke arah pintu dan keluar dari situ . Tipu lah kalau aku kata , aku tak sedih . Mood Beomgyu dah la baru ok harini . Tiba-tiba pulak si perempuan tu dengan ayah dia datang .

Aku membuka telefon dan menelefon Jinyoo . Kemudiannya call aku telah dijawab .

" Hello Jinyoo . Kau kat mana tu ? "

[DISCONTINUED] Seduire ; leeknowWhere stories live. Discover now