Haejoo pov
" YAH ANAK PARK ! BANGUN LA LAHANOT ! KANG LAMBAT GI SEKOLAH ! "
Aku terbangun apabila terdengar suara gorilla dari luar . Siapa lagi kalau bukan abang aku , Park Jihoon menjerit dari luar . Ish serabut la.
" ISH AKU BANGUN LA NI ! KALAU AKU ANAK PARK KAU PUN ANAK PARK JUGAK LA SYAITON ! "
Aku bangun lalu bergegas mandi untuk ke sekolah . Abang aku yang membebel kalah betina tu aku biarkan . Nasib la dapat abang macam ni . Jangan risa guys dia bukan watak penting dalam ni .
Setelah siap , aku pakai baju sekolah aku yang abangku gosokkan . Guys , aku tak perlu ada maid sebab abang akulah maid aku HAHAHAHAHAH .
Aku merapikan sedikit rambut aku sebelum ambik bag dan terus turun ke bawah .
" Kamu berdua ni sehari tak bergaduh tak sah . Camnelah aku boleh beranakkan dua ekor beruk macam ni "
Eomma aku yang tengah duduk di meja makan menjeling aku dan Jihoon sekilas . Jihoon yang duduk di meja makan menjeling aku . Aku doakan dia juling , padan muka .
Aku pun segera mengambil roti yang dah dibakar tu dan terus keluar dari rumah . Bukan apa , aku taknak buat anak pakcik Choi tu tertunggu .
" Bertuah punya budak . Perangai tak rupa betina aku tengok "
Aku dengar Jihoon membebel dari dalam . Argh kesah pulak aku . My life my choice gitew .
" WOI CHOI BEOMGYU ! CEPATLAH "
Aku menjerit dari pagar rumah aku ke rumah sebelah . Maklumlah aku ni taktau malu , jadi aku tak kesah pun menjerit macam orang gila .
Seketika kemudian aku dengar pintu rumah sebelah dibuka .
" Eomma annyeong ! "
Itu dia suara anak manja babai dekat mak dia . Kalau korang nak tau , Beomgyu ni anak mak . Sikit-sikit mengadu dekat mak . Aku ingat lagi waktu kecik dulu aku sorok kasut dia , pastu dia menangis mengadu dekat eomma dia . Pftt
" GOOD MORNING MY SUNSHINE "
Eh pehal mamat ni . Buang tebiat ke ? Tetiba bersweet talker pulak .
" KAU APAHAL HA ? MINUM KETUM ? "
" ALAMAK SEKALI SEKALA NAK JADI SWEET TALKER APA SALAHNYA AN ? "
" PFTT MUKA CAM KAU NAK JADI SWEET TALKER AHAGAGAGAHAHAHA "
Aku kemudiannya berjalan dengan dia ke sekolah . Maklumlah , rumah kami dekat je dengan sekolah . Memang selalu aku pergi sekolah dengan dia .
" Weh Beomgyu , aku nak tanya kau ni ? "
" Apa ? Nak tanya tips kehenseman aku ke ? "
Aku membuat muka jengkel . Dia sudah tersengih-sengih minta penampar . Ceh pikir comel ?
YOU ARE READING
[DISCONTINUED] Seduire ; leeknow
Fanfiction[ 𝗅𝖾𝖾 𝗄𝗇𝗈𝗐'𝗌 𝖿𝖺𝗇𝖿𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 ] 𝗦1 ; 𝗖𝗢𝗠𝗣𝗟𝗘𝗧𝗘𝗗 𝗦2 : Discontinued SÉDUIRE (frénch) : seduce (old title ) Misi memikat lelaki berhati batu ? Adakah akan berjaya ? " Pikat aku selagi boleh , kalau kau betul-betul sukakan aku " ...