No one pov
Haejoo terkejut melihat gambar yang tertera di skrin telefon Jinyoo itu . Siapa angkara semua ni ? Sanggup dia sebarkan benda macam ni ?
" Kau tak tahu siapa yang sebarkan benda ni ? "
" Tak tahu . Account ni uknown "
Rasa macam nak menangis pun ada Haejoo sekarang . Mana tidaknya , semua orang dah pandang dia serong sekarang .
Tiba-tiba Beomgyu rampas phone yang berada di tangan Haejoo itu . Dia melihat gambar itu . Expression dia sukar untuk digambarkan samada marah ataupun kecewa .
" Tahniah Haejoo . Kau dah berjaya pikat dia . Tapi , sampai hati kau tak bagitau aku . Lepas satu-satu benda buruk jadi kat aku ni "
Beomgyu berkata sambil memberikan phone itu kepada Haejoo semula . Haejoo dan Jinyoo tergamam . Adakah Beomgyu baru sahaja memarahi Haejoo ?
" Beomgyu , aku —- "
" It's okay . Aku blah dulu "
Beomgyu kemudiannya berjalan ke arah mejanya di sebelah Jeongin itu . Dia mencabut sebelah airpod yang dipakai di telinga Jeogin lalu pakaikan di telinganya . Jeongin hanya mencebik .
" Kau kenapa ni Beomgyu , periodt ke ? "
Beomgyu hanya buat tak tahu . Jeongin malas mahu kesah , dia menyambung main pubg . Tak boleh terlepas pandang , bila-bila masa je enemy boleh tembak dia .
" Eh serabut pulak aku dengar tembak-tembak ni . Nah la balik . Baik aku tidur "
Beomgyu cabut kembali airpod itu dan pasangkan pada telinga Jeongin semula sebelum dia meletakkan kepalanya di meja . Semalam , dia tak boleh tidur sebab fikirkan satu perkara .
Manakala Haejoo , sudah tergamam dengan sikap Beomgyu yang semakin dingin sejak semalam . Dia ada buat salah ke ?
Seketika kemudian , Seokjin ssaem masuk . Semua murid berdiri tanda hormat kepada guru mereka .
" Baiklah murid-murid , harini kita ada murid baharu . Silakan masuk "
Seorang perempuan yang berambut panjang dan bertubuh kurus masuk ke dalam kelas itu . Semua pelajar kagum melihat kecantikan perempuan itu .
" Baiklah Minju , kenalkan diri kamu "
" Annyeonghaseyo , Kim Minju imnida . Saya berasal dari Daegu "
YOU ARE READING
[DISCONTINUED] Seduire ; leeknow
Fanfic[ 𝗅𝖾𝖾 𝗄𝗇𝗈𝗐'𝗌 𝖿𝖺𝗇𝖿𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 ] 𝗦1 ; 𝗖𝗢𝗠𝗣𝗟𝗘𝗧𝗘𝗗 𝗦2 : Discontinued SÉDUIRE (frénch) : seduce (old title ) Misi memikat lelaki berhati batu ? Adakah akan berjaya ? " Pikat aku selagi boleh , kalau kau betul-betul sukakan aku " ...