11

403 60 27
                                    

Beomgyu pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Beomgyu pov

Minju yang sedang membayar tiket ni aku hanya pandang tak minat . Kau ingat aku ikhlas ke nak ikut dia ni ? Kalau tak sebab dia bagi ugutan , aku tak pergi ikut Minju . Baik aku study dengan Haejoo .

" Done ! Jomlah masuk Beomgyu "

Tanpa sempat aku berkata apa - apa , dia sudah menarik tangan aku masuk ke dalam funfair itu . Dia membawa aku ke gerai gula-gula kapas dan dia beli . Aku langsung tak berminat .

" Nah , ambik ni . Aku belanja "

" Aku tak makan — "

" NO ! AMBIK JUGAK ! "

Aku pun dengan terpaksanya ambil gula - gula kapas itu . Dia kemudiannya menarik tangan aku , lalu membawa ke tempat permainan . Aku hanya ikut sahaja . Aku segera membuka telefon untuk melihat perkembangan Haejoo .

Tapi belum sempat aku bukak , Minju rampas phone itu dari tangan aku . Dia menyorokkan phone itu dibelakang badannya .

" If we were on a date , strictly no phones are allowed . I don't like it "

Tuhan saja tahu betapa membaranya api kemarahan aku sekarang ni . Bila masa pula aku dan dia tengah date ? Lebih kepada dia paksa aku ikut dia adalah .

" For your information , Miss Kim Minju , kita bukan date . Kau yang paksa aku untuk ikut kau , aku taknak pon . And , sukati akulah nak bukak phone ke apa . Now , give me back my phone "

Aku menghulurkan tangan aku , berharap untuk dia beri balik phone aku . Dia kemudiannya tersenyum sinis .

" Ok then . Kalau aku bagi kau phone ni , aku akan suruh assistant aku buat sesuatu dekat Haejoo — "

" URGH FINE ! DO WHAT YOU WANT ! KIM MINJU ! "

Aku kemudiannya pergi berjalan ke hadapan meninggalkan Minju . Aku sebenarnya makin menyampah dengan perangai Minju ni . Kalau tak disebabkan dia sepupu aku , aku takkan layan dia baik macam ni .

" HEY WAIT FOR ME ! "

Kemudiannya menarik tangan aku ke arah kaunter untuk naik ferris wheel . Dah kenapa dia ajak aku naik benda alah ni ?

" Don't ask me anything . Just follow je aku . Or else — "

" Blah blah blah "

Aku memotong percakapannya sambil memandang ke arah lain . Dia kemudiannya mencebik gedik lalu membuat seperti gaya merajuk . Sorry babe , aku tak tergoda .

[DISCONTINUED] Seduire ; leeknowWhere stories live. Discover now