02

465 82 50
                                    

Haejoo pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Haejoo pov

Dan disinilah aku , di rumah Beomgyu , tengah study dengan mamat ni . Actually , bukan study tapi buat kerja sekolah . Aku dah menguap dah ni . Aku nampak Beomgyu tengah concentrate menulis .

" Weh Beomgyu , ni guane nak jawab  ? Aku benci lah addmath ni "

Aku menunjukkan soalan yang aku tak faham kepada Beomgyu . Guys kalau nak tau , Beomgyu ni pelajar terbaik batch aku tau . Hebat dok ?

" Alamak kau ni , soalan indeks and log je pun . Meh sini aku tengok "

Dia kemudiannya ambil buku aku tu dan sedang berfikir . Aku hanya memerhatikan muka dia . Guys , tak salah kan kalau aku cakap , dia handsome grr .

" Senang je ni . Mula-mula kau tukar indeks ni jadi log , lepastu kau hapuskan yang sama . And then kau ikut la hukum log . Kau ingat tak apa hukum log tu ? "

Tanya dia sambil memandang tepat ke arah muka aku . Pandangan mata dia sangat garunk guys , aku takut .

" Err aku tak ingat "

" Haish Haejoo . Macam manalah nak score addmath kalau macam ni . Meh sini aku ingatkan kau "

Dia mengambil buku kosong dan menulis sesuatu . Mungkin tulis hukum log pebenda tu .

" Ok , kau tengok ni . Hukum log ni kalau dalam soalan dia tulis darab , dia akan jadi tambah . Kalau dia tulis bahagi , dia akan jadi tolak . Faham tak ? "

Weh dia ni otak apa siot . Asal pandai sangat ni ? Aku yang bodoh ni hanya ternganga .

" Pergh hebat gila kau Beomgyu . Kau makan apa weh jadi pandai camni ? "

" Ceh , soalan basic je pun . Lain kali , waktu cikgu mengajar , concentrate . Ni asyik membawang je dengan Jinyoo je kerja "

Dia kemudiannya menyambung semula kerja tergendala dia . Bukan apa , dia nampak attractive bila mengajar aku . weh ingat misi kau Haejoo ! Kau nak pikat Minho sunbae !

" Hah anak-anak beruk sekalian , tteobeokki dah siap . Meh makan "

Seketika kemudian , eomma Beomgyu panggil untuk makan . Aku yang sudah lama lapar ni , terus berlari ke arah meja makan . Aku memang tak malu sebab aku dah biasa dengan keluarga Choi ni . Eomma dia dah anggap aku macam anak dia .

" Dasar kau Haejoo . Tak tunggu aku dah . Tahulah kebulur "

" Ceh kau yang lambat , buekk "

Beomgyu duduk di kerusi berhadapan dengan aku . Eeommanya pula duduk di sebelah dia . Kami mula makan tteobokki cheese yang super sedap ni .

" Haish sedapnya lah aunty masak . Makan tiap-tiap hari pun tak jemu "

Aku makan tteobokki itu dengan berselera . Beomgyu yang duduk berhadapan aku menggeleng kepala .

[DISCONTINUED] Seduire ; leeknowWhere stories live. Discover now