03

432 77 45
                                    

No one pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

No one pov

Beomgyu berjalan beriringan dengan Haejoo ke sekolah . Sudah jadi rutin harian mereka , akan berjalan bersama-sama ke sekolah . Sesekali Beomgyu memandang sekilas muka Haejoo .

" Urm Haejoo , aku nak tanya kau ni ? "

" What ? "

" Kau masih nak teruskan ke misi kau , untuk pikat Minho sunbae tu ? "

Haejoo memandang rakan baiknya itu . Dia mencebik bibirnya . Keliru dengan diri sendiri .

" Hmm , aku pun tak tahulah weh . Kenapa kau tanya ? "

" Ani - aku just — "

" HAEJOO ! "

Seketika itu ternampak Jinyoo sedang berlari mengejar mereka berdua . Haejoo dan Beomgyu memandangnya .

" Kau kenapa ni Kang Jinyoo ? Kena kejar sajat ke apa ? "

" Ish ! Bukanlah ! Cepatlah masuk sekolah , aku nak tunjuk something ni ! "

Jinyoo menarik tangan Haejoo untuk masuk ke sekolah dengan cepat . Ditinggalkan Beomgyu begitu saja . Beomgyu tabah dengan dugaan mempunyai kawan seperti itu .
#savebeomgyu2k20

Manakala Jinyoo dan Haejoo pula sudah sampai ke kelas mereka . Jinyoo menunjukkan sesuatu benda yang terdapat di atas meja Haejoo . Ada coklat dan juga surat di atas meja Haejoo .

Dia terus berlalu ke arah mejanya lalu mengambil surat itu . Dibukanya dengan penuh rasa curiga .

" Hye , Park Haejoo . Mind to take this chocolate ? I hope your day will be great today "
-C-

" WAH ! AKU TAK SANGKA KAWAN AKU ADA PEMINAT YALL ! HAEJOO DAH TAK SINGLE ! "

Jinyoo menjerit-jerit seperti orang gila taktau malu . Aku yang dapat surat , dia yang beria . Apahal ?

Seketika kemudian , Beomgyu masuk ke dalam kelas lalu memandang ke arah meja Haejoo . Dia kemudiannya mengambil coklat itu .

" Who give you this , Haejoo ? "

" Molla . Tiba-tiba je ada kat atas meja . Kalau kau nak , kau ambik lah . Aku taknak "

Kata Haejoo sambil meletakkan bag di atas kerusi lalu duduk . Beomgyu memandang Haejoo tak percaya . Biasa perempuan ni hantu coklat . Apahal harini taknak pulak ?

[DISCONTINUED] Seduire ; leeknowWhere stories live. Discover now