Buna! Am revenit cu capitolul 22 si oficial a inceput colaborarea dintre mine si @Pikawwr. Capitolul meu 22 este capitolul ei 5. Va rog treceti si pe la cartea ei, " Visul" in care se regasesc unele detalii care la mine nu apar.
As dori sa ii multumesc lui @chowderrr pentru noua coperta a carti mele! Fata asta face coperti geniale! Eu nu stiam ce vreau asa ca am lasat-o sa faca ce vrea si acum nu imi mai pot lua ochii de la coperta! Daca vreodata aveti nevoie de coperti, va rog apelati la ea! Nu veti regreta!
Cam atat am avut de spus! Vechea coperta o voi pune la media deoarece si aceea imi este draga, fiind prima coperta pe care am realizat-o! Lectura placuta si sper sa va placa!
*******************************************************************
Defilez prin birou cuprinsa de panica! Nici un semn! Nu am primit nici un semn! Unde or fi? Sunt bine? Sunt in viata? Defilez in nestire. Podeaua biroului lui Ken este in pericol de a fi gaurita de pasii mei deveniti acum grei, de sufletul meu zdruncinat, de gandurile mele pline de griji. La ora la are acestia trebuiau sa fi ajuns la punctul de alimentare i–am suna. De mai multe ori! Si Ken la fel! Pe toti! Dar nimeni nu a raspuns, nicimacar Marcus! Presimt ca s-a intamplat ceva cu ei! Dragii mei copii! Denise, Alexander si Mariah! Da, si Mariah! O iubesc ca pe o fiica si m-ambucurat tare mult cand a ales sa ramana in San Salvador in loc sa plece cu parintii ei.
Doamne! Pe unde o fi Ken? A pecat sa vorbeasca la telefon. Sa organizeze echipe de cautare! Doamne! Vreau sa ii gasim vii, Doamne!I-amanuntat si pe parintii lui Damian, familia Gray.
Saraca doamna Gray a lesinat din cauza socului si este si acum la spital cu sotul ei. Joseph Gray, fratele mai mare a lui Damian, este plecat alaturi de Ken. Petunia sta pe canapea, in birou, si plange. Nu ma uit la ea, nu vreau sa plang si eu!
― Clarisa!
Ken si Joseph au intrat alergand in birou. La vederea lor am incremenit. Expresiile ingrijorate de pe fetele lor nu au darul de a ma linisti.
― Ce ati rezolvat? intreb cu o voce tremuranda.
― FBI, CIA, marina si armata Americii au fos puse in miscare!
― Dar ati aflat ceva?
― Nu inca,doamna Angeleye, dar ii vom gasi! spune Joseph. In toate tarile mari a fost pusa in miscare politia! Iar fetele si povestea lor circula pe toate canalele de televiziune din lume!
Simt cum ma ia lesinul! Sotul meu observa acest lucru si se grabeste sa ma ajute sa ma asez. Joseph imi aduce un pahar cu apa apoi ii duce si Petuniei unul. Se aseaza si ei. O perioada lunga stam in tacere, in incapere auzindu-se doar plansetele mele si ale Petuniei.
La un moment dat Petunia se oprste din plans, isi descopera fata. Fara sa vreau, observ ca din cauza plansului, machiajul ei s-a stricat. Pudra de orez care ii colora tenul in alb nu mai exista. Are pete imense, negre, in jurul ochilor care odata au reprezentat un minunat machiaj goth cu rimel si fard negru. Nici rujul nu i s-a pastrat. Mai are ici-colo pete negre, dar atat. Probabil si mie mi s-a intis machiajul. Nici nu vreau sa stiu! Petunia se ridica si zice:
― Dar daca cineva tot stie de ei? Poate au copiii niste prieteni la care au vrut sa evadeze cateva zile?
― Nu cred! Doar la scoala ce au prieteni, in San Salvador. De unde mai putea sa isi faca? spuse Ken.
CITEȘTI
Fata bionica
خيال علميMulta lume are accidente, corect? O mana rupta, o julitura, o zgarietura... " semne de buna purtare". De ce tocmai eu m-am pricopsit cu puteri bionice? Nu stiu! Ma numesc Mary! Sunt o fata aparent obisnuita si va invit sa imi aflati povestea!