Kochani, przyszedł czas, żeby coś ogłosić. Jak pewnie zauważyliście znikłam na długi czas z Wattpada. Nie pojawiały się nowe rozdziały, nie udzielałam się też pod dziełami innych twórców. Głównym powodem mojej nieobecności były problemy prywatne, które przytłoczyły mnie do tego stopnia, że nie miałam siły nawet wstać z łóżka, a co dopiero pisać kolejne rozdziały. Próbowałam zmusić się do sklejenia tych kilkudziesięciu sensownych zdań, które mogłabym opublikować, lecz uwierzcie mi, lepiej by nie ujrzały światła dziennego. Jak też wspominałam, pisanie tego fan fiction nie daje mi już tyle radości, co kiedyś. W głównej mierze dlatego, że nie jestem z niego zadowolona, a wręcz najchętniej usunęłabym większość rozdziałów i napisała je od nowa. Wiem, że wielu z Was pokochało tą historię, przywiązało się do bohaterów i nie chce, abym cokolwiek zmieniała. Wyprzedzając Wasze pytania i protesty: NIE USUWAM FAN FICTION. Tym razem oficjalnie, nieodwołalnie naprawiam to, co schrzaniłam. Zbieram się do kupy i zabieram za poprawianie rozdziałów tak, abym w końcu poczuła się dumna z tego, co napisałam. Wiem, wiele razy zawieszałam to fan fiction, odchodziłam, wracałam. Nie raz wykazywałam się słomianym zapałem i powiem szczerze, jest mi głupio przed Wami i trudno jest wrócić po takim czasie, przyznać się do błędu z nadzieją, że po drugiej stronie ekranu wciąż są ludzie, którzy czekają na kolejne rozdziały, którzy kochają to, co tworzę. Mam nadzieję, że mimo licznych zmian, które przeszedł Wattpad, mimo tak wielu czytelników, którzy opuścili tą aplikację bezpowrotnie, część z Was wciąż czeka, wciąż tam jest. A może pojawiły się nowe osoby, nowi fani Michaela lub po prostu ludzie, którym spodobał się mój styl pisania oraz historia, którą chcę przekazać światu? Jestem bardzo wdzięczna wszystkim i każdemu z osobna, za to, że mnie wspieraliście, byliście ze mną przez tyle rozdziałów. To dzięki Wam ,,Marzenia się spełniają" znalazło się na liście najpopularniejszych polskich fan fiction o Michaelu Jacksonie i to dzięki Wam wielokrotnie zajmowało wysokie miejsca w rankingach. Dziękuję Wam za to, że byliście, jesteście i, mam nadzieję, nadal będziecie. Jeżeli czytasz ten wpis, proszę, pozostaw po sobie ślad - gwiazdkę, komentarz, może być nawet wiadomość prywatna. Będzie mi niezmiernie miło poprawiać rozdziały ze świadomością, że mam dla kogo to robić.
Kończąc mój monolog, chciałabym zwrócić się do Was z pytaniem, a zarazem prośbą. Jeżeli jest coś, czego Wam brakowało w dotychczasowych rozdziałach, co byście zmienili, podzielcie się swoim zdaniem w komentarzach. Nie mówię tu o wieku głównej bohaterki, bo został on już zmieniony i poprawiony rozdział czeka na publikację, a także o postaci Johnny'ego, gdyż wątek z nim również zostanie rozwinięty i potoczy się nieco innym biegiem. Każdą uwagę przeanalizuję i rozważę. Jesteście moją motywacją 💜Lots of love
Martina MJJ
CZYTASZ
Marzenia się spełniają {ZAKOŃCZONE, W TRAKCIE POPRAWY}
RomanceMartyna, z pozoru zwykła dziewczyna, która niczym nie wyróżnia się z tłumu, zakochuje się w światowej sławie piosenkarzu - Michaelu Jacksonie. Powodem jej miłości do, o ponad połowę starszego, mężczyzny jest nie tylko jego charakter, czy osobowość l...