Köszönetnyilvánítás

3.6K 152 3
                                    

Jézusom, azt sem tudom, hol kezdjem. Rengeteg ideje nem léptem be wattpadra, ezért ért sokként, ami fogadott. Százezer megtekintés. Ezt kimondani is furcsa. Nagyon nagyon rég nem írtam ide, de úgy gondoltam, hogy muszáj megköszönnöm nektek.

Ezt a könyvet 3 éve írtam, teljesen kezdő íróként. Nagyon kevés negatív kritikát kapok, annak ellenére, hogy a helyesírás szánalmas, a sztori lapos, és történelmileg több pontatlanság van benne. Eszméletlen, hogy mennyien támogattak az évek során, és mennyi kedvességet kaptam. Mindenki, aki kommentelt, voteolt, vagy csak szimplán beleolvasott, egy 12 éves kislány írói ambícióit támogatta, és segített abban, hogy ez a kislány tovább fejlődjön, miközben azt csinálja, amit szeret.

Az írás kezdőként meghatározó része volt az életemnek, és a sok támogatás nélkül nem lennék az, aki ma vagyok. Elmondani nem tudom, az utóbbi években hányszor gondoltam azt, hogy nem vagyok elég jó a többi íróhoz képest, hogy törlöm a könyvet, és feladom az írást. De akkor eszembe jutott, hogy akkor hiába kaptam volna azt a sok kedvességet.

Nem is tudom mit mondhatnék. Köszönöm azt a rengeteg kedvességet, amit tőletek kaptam. Habár mostanában nem voltam valami aktív, és elsodródtam az írástól, a wattpad közösségét mindíg a családomnak fogom tekinteni.

HaláltáborDonde viven las historias. Descúbrelo ahora