Hoofstuk 23

29 1 0
                                    

Jill POV

Annebelle was met Ted naar het park dus kon ik mooi even met Zayn praten, ik had hem allang door, hij heeft toen ik weg was en me mobiel was vergeten, me mobiel gepakt, Jasons nummer overgenomen, hem gebeld en wiet gekocht, ik ben echt niet achterlijk.
" Zayn ? " Zei ik terwijl ik klopte op zn slaapkamer deur " yo " hoorde ik en liep naar binnen " jezus wat stinkt het hier " zei ik al wapperend met mn hand " ja lekker he " zei Zayn, ik keek hem droog aan en ging op een stoel zitten " wat is er ? " Vroeg Zayn " nou jij denkt volgens mij dat ik gek ben " zei ik een beetje geïrriteerd, zayn lachte en gaf geen antwoord " ik heb heust wel door dat je toen ik weg was naar voetbal en me mobiel was vergeten dat je Jasons nummer over hebt genomen en wiet heb besteld, beetje dom he om alle apps open te laten staan en mn mobiel boven op de troep te leggen " zei ik met een boze stem, ik zag Zayns gezicht van lachend naar schokkend gaan " het zijn maar een paar joints " zei hij droog " nu nog wel ja " zei ik. Ik zag Zayns mobiel liggen op zn bed en pakte hem snel, ging naar contacten en zag " Jason Dealer " staan bij geschiedenis " wat doe je ? " Zei Zayn paniekerig, ik draaide zn mobiel naar zayn toe en drukte op contact verwijderen " zo dat is ook weer klaar " zei ik en gooide Zayns mobiel op zn bed en liep de kamer uit, ik hoorde Zayn achter me aan lopen en hij trok aan mn arm " waarom heb je dat gedaan Jill ! " Zei Zayn, opeens had hij een boze blik op zn gezicht " Zayn als je zo door gaat verkloot je je hele leven " zei ik boos terug " bemoei je toch niet met mijn leven als ik wil blowen dan blow ik klaar ! " zei zayn en ik voelde dat Zayn harder kneep in mn arm " laat eerst maar gewoon los Zayn " zei ik maar inplaats van dat hij los liet kneep hij nog harder " zayn je doet me pijn laat me los mongool !! " Zei ik harder en probeerde los te komen, zonder te antwoorden draaide Zayn mn arm op me rug " AUW GVD ZAYN " schreeuwde ik " dat krijg je dr van " zei Zayn boos, hij draaide een klein stukje door, liet daarna los en liep naar beneden. Ik viel op de grond en kreeg tranen in me ogen van de pijn, geen seconde later hoorde ik de deur open en dicht gaan en hondenpoten over de vloer lopen " we zijn weer thuis ! " Riepen Niall en Annebelle en hoorde Annebelle naar boven lopen, ik bleef op de trap zitten en weegde me tranen weg. " Wat is er ? " Vroeg Annebelle " ja die mongool van een Zayn " zei ik " wat is er met Zayn ? " Vroeg annebelle weer, ik legde het uit en ze keek me verbaasd aan " wacht wat, zayn rookt joints ?! " Zei Annebelle geschokt, ik knikte, " maar wat heeft ie gedaan dan ? " Vroeg annebelle en ging naast me zitten, " nou ik zei dat ik hem door had en pakte zn mobiel en verwijderde het nummer van Jason en toen werd hij boos en draaide me arm om en liep weg " zei ik terwijl ik me mouw ophoog stroopte " holy shit " zei Annebelle geschrokken toen ze de blauwe plek zag " wacht even " zei Annebelle weer en liep naar beneden, nog geen minuut later hoorde ik Annebelle Niall en Louis de trap op komen, ik stond op en liep naar me kamer, ze kwamen naar me kamer en ik legde het nog een keer uit aan Niall en Louis. " ik ga wel met Zayn praten als hij weer thuis is " zei Louis.

Louis POV
Ik pakte me jas en deed mijn schoenen aan en liep de deur uit. Ik begon om me heen te zoeken en rook een walm wietlucht. Ik zuchte en begon te rennen. ik kwam uit bij een open plek en zag Zayn daar op de stoep zitten. Ik hoesten en ging naast hem zitten. "Waarom ben je hier?" vroeg ik. Hij antwoorde zonder me aan te kijken en zei "Niks" ik begon lang met hem te praten over het blowen en dat van Jill. We kregen het koud dus gingen weer naar binnen. Hij ging snel naar boven en ik ging achter hem aan en trok hem aan ze vest. "Laat. Me. Los!" zei hij boos. Hij draaide zich om en wilde me een klap geven. Ik hield hem tegen en zei "Zou het niet nog een keer proberen!" en keek hem gewaagd aan. Hij ging op ze bed zitten en ik ook. "Ik zou je exusses maar snel gaan aanbieden aan Jill!" Hij zei al snel "Want? Alsof het pijn deed.. Ze is toch zo'n stoere meid?" en hij keek me geirriteerd aan. Ik zuchte en zei " Zayn, het is een meisje kom op.. " Hij stond op en zei " Oke best.. " Ik stond ook op en ging naar de game kamer toe om een potje fifa te doen.

Zayn POV
Ik zocht Jill in huis en vond haar in de keuken. Ze keek me kort aan en zei niks. " Jill ik wil met je praten, kan dat? " en beet op me lip. " Wil je me weer pijn doen?" zei ze zacht. Ik zucht en zei snel " Daar wilde ik het over hebben.." en keek dr aan. Ze liep naar de bank en ik ging ook mee en ging zitten. " Het spijt me dat ik je pijn heb gedaan.." en keek haar droog aan. Ze keek me heel ongelovig aan en zei simpel "Het is al goed!" en stond weer op en deed haar eigen ding. Ik stond ook op en ging maar eens naar mijn kamer om wat slaap in te halen.

Life with boys ( one direction fanfic )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu