Hoofdstuk 12

57 2 0
                                    

Jill POV
Eigelijk thuis..! Naja eigelijk.. Nu moet ik alles tegen Niall zeggen.. Gelukkig ben ik af van dat drukke gedoe van Annebelle want die was al naar boven gevlucht en op bed gaan liggen want die was gesloopt. Ik was ondertussen zachtjes me tas aan het uitpakken op me kamer. Ja zachtjes anders werd Annebelle wakker. En geloof me dat wil je niet. Ineens kwam Niall binnen en omhelsde me. Ik omhelsde natuurlijk terug en zoende hem op zijn mond. 'ik heb je gemist!' Zei ik na een lange knuffel. 'Ik jouw ook!' Zei hij in mijn oor. Ik wilde hem het eigelijk niet vertellen over het roken van die joint maar ik kan me mond niet dichthouden daarover, vooral niet tegen Niall. Ik zuchtte en ging op bed zitten. 'niall ik moet je wat vertellen..' Even wat het stil en zag ik aan Niall dat hij schrok. Hij kwam naast me zitten en keek me strak in de ogen aan. Ik verteld hem over het roken samen met Meike en hij zweeg en keek naar de grond. Ik zag een traan vallen op de grond en begon ook te huilen. 'niall het spijt me!' Zei ik snel. Hij antwoordde niks terug en deed zijn handen voor zijn gezicht. Na een lange stilte zei niall 'ik wil niet dat je verslaafd raakt!' Ik schrok van wat hij zei, ik zou nooit verslaafd worden aan drugs. 'Tuurlijk niet, ik.. ik.. wilde het gewoon graag proberen..' Niall keek me aan. Ze ogen waren rood en moe. Hij pakte mijn hand en zei 'dan is het goed' ik zuchtte van opluchting. Hij gaf een knuffel en ging liggen op bed. Ik vroeg nog snel voor de zekerheid 'ben je boos op me?' Hij keek me aan en zei 'nee waarom zou ik?' Ik was zo opgelucht. Hij maakte het gelukkig niet uit. Dat vond ik al het fijnste. Ik zei 'gelukkig ik wil je niet boos zien.'

Ik stond op en gooide me voetbaltas in de hoek van de kamer. Ik draaide me om en zag dat Niall in slaap was gevallen en Annebelle al wat langer. Ik keek snel op de klok en zag dat het 22:00 uur was. Ik pakte schone ondergoed en een pjyama en liep naar de badkamer om lekker in bad te gaan.

Na een half uurtje lag in naast Niall in bed en ging ik nog even op mijn mobiel muziek luisteren. Ik viel daarna in slaap.

Life with boys ( one direction fanfic )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu