Hoofdstuk 5

96 3 3
                                    

Louis POV

Ik was zo gelukkig ineens, dan heb ik wel een relatie met me zusje maar, i don't facking care dacht ik. Ik pakte schoon ondergoed en me pjyama en ging de badkamer in om te douchen.

Niall POV

Ik was samen met Jill alleen boven, nouja alleen Louis was ook boven maar die stond wel een half uur te douchen want dat deed hij altijd. Ik staarde lang naar Jill want ze was zich aan het uitkleden. Ze stond in de ondergoed en ik zei 'je hebt echt een mooi lichaam' en werd rood. Jill keek me verlegen aan en zei 'dankjewel babe.' Ik stond op en duwde haar zachtjes op bed. Ik ging boven dr hangen en zoende haar. Ze zoende terug en ik vond het heerlijk. Ik stopte om lucht te happen en ging recht zitten en Jill ook. Ik keek dr aan en streelde haar over haar hele boven lichaam. Ze genoot, en sloot haar ogen en kreunde zachtjes 'niall..' En ik stopte en ik keek haar geil aan. Ik vroeg aan haar 'wil je me aftrekken?' En ze keek me verlegen aan. 'Ik heb nog nooit een jongen afgetrokken' zei ze. 'Geeft niet, ik help je wel in het begin.' Ze knikte en ze legde haar hand op mijn kruis. Ze trok mijn boxer naar beneden en klemde haar hand om mijn kruis. Ik klemde ook mijn hand om haar hand en bewoog heen en weer en genoot. Na een tijdje liet ik me hand los en ging ze alleen verder. Ik kreunde 'Jill sneller..' En ze ging sneller heen en weer.

Jill POV

Ik trok Niall nog sneller af en hij kwam klaar in mijn hand en een beetje op zijn buik. Hij kuste me en zei 'dat deed je echt goed' ik bloosde en lachte naar hem. Ik stond op en liep naar de badkamer en waste mijn handen, haalde mijn make-up eraf en liep terug de kamer in. Deed een shirt van niall aan en ging naast hem liggen. Ik kuste hem en hij sloeg ze armen om mij heen. Na een tijdje viel ik met een glimlach in slaap, en Niall ook.

Hoooi lezerrs,

Wat vonde jullie van dit hoofdstuk?

Love you

X daisy en annebelle

Life with boys ( one direction fanfic )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu