Hoofdstuk 3

103 3 0
                                    

Annebelle POV

De volgende dag liep ik samen met Ted mijn lieve hondje in het park. Ik ging zitten op een bankje en maakte de riem van Ted los zodat hij rond kon rennen. Even later zag ik dat Jill het park in kwam rennen. Ze had een rugzak op haar rug en kwam naast me op het bankje zitten maar wist niet dat ik er was. Ik zag aan dr dat ze boos en verdrietig was. Ik sprak dr aan en ging wat dichterbij zitten. ' wat is er?' vroeg ik. Ze keek me aan en zei niks. Ik sloeg een arm om haar heen en keek dr aan. 'Nou?' Ze vertelde me over haar ouders en wat ze elke dag mee maakte. Ik schrok van wat ze zei en kreeg tranen in mijn ogen. 'Wat doe je hier eigelijk?' vroeg ik ineens. 'Ik ben weggelopen ' zei ze 'WEGGELOPEN?!' zei ik schrokkend. ' ja ik kon het niet meer aan, drinken is het enige wat ze doen!' zei jill zacht. 'Kom maar mee naar mijn huis, daar is het beter dan buiten slapen!' Ik riep Ted en we gingen naar mijn huis.

Na een tijdje waren we thuis. En stelde ik Jill aan iedereen voor.

Jill POV

Het was al avond en iedereen lag al te slapen, behalve ik. Ik was aan het nadenken over van alles en nog wat, me ouders, annebelle, dr broers en gewoon vanalles. Een van haar broers is echt knap, die blonde, Niall. Hij heeft mooi blond bruin haar en mooie heldere blauwen ogen waar je bijna in kan verzuipen. Na een tijd werd ik vanzelf moe en viel ik in slaap.

Niall POV

Ik werd wakker en liep naar beneden en dekte de tafel. Ik was nog erg moe want ik had geen oog dicht gedaan vannacht. Jill was ook al wakker en zat alleen op de bank tv te kijken. Ik ging naast dr zitten en we praatte wat. Ik keek in haar mooie licht groenen ogen en wist meteen dat ik verliefd op dr was. Ik stond op en maakte wat te etem voor ons tweeën. We gingen samen aan tafel eten en genoten van elkaar en van het eten.

Jill POV

Niall had wat eten voor ons gemaakt, we zaten aan tafel te eten en voelde dat Niall me aankeek, ik keek op en zag dat z'n mooie blauwe ogen in die van mij keken. Ik voelde dat ik begon te blozen en zei ' is er wat?' Niall schudden met ze hoofd 'nee hoor' en verscheen een klein lief lachje op zn gezicht, ik at verder en niall ook. Toen ik me ontbijt op had besefte ik dat ik wat vergeten was thuis 'fack' dacht ik. Ik stond op en riep annebelle of ze mee wilde gaan. We kwamen aan bij me huis, ik nam een diepe zucht voor dat ik het tuinpad op liep. Toen ik de deurr open had gemaakt begon me moeder al te schreeuwen; 'WAT DOE JIJ NOU WEER HIER?!' Ik negeerde het en rende naar boven, annebelle rende snel achter me aan. Ik pakte wat kleding en wat andere spullen en liep weer naar beneden. Ik deed de deur open en riep ;' IK GA WEG EN KOM NOOIT MEER TERUG' 'JE DOET MAAR' riep me moeder na. Ik smeet de deur dicht en liep samen met annebelle weg.

Anne-belle POV

Ik was in shok, ik was erg stil en dacht alleen maar aan Jills ouders. Wat een kut ouders zeg! We waren thuis en ik zocht meteen louis om het te vertellen. Ik zocht hem en kon hem nergens vinden. Ik deed de badkamer deur open en louis stond in zijn onderbroek voor de spiegel zich te scheren. Ik kreeg het warm en bleef staren. Zo'n mooi lichaam omg.. Louis glimlachte en zag dat ik aan het staren was. ' volgensmij is dr een aan het staren' zei hij. Ik word rood en keek verlegen. Hij lachte lief en ging verder met waar hij mee bezig was. Ik liep met gedachte van shirtless louis.. Omg.. Het was onderhand al avond en ik ging samen met Jill een film kijken. Tijdens de film vielen we allebei in slaap.

Heeeey lovely readers ;)

Dit was hoofdstuk 3. Vonden jullie het leuk?

Liefs daisy en anne-belle.

Life with boys ( one direction fanfic )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu