Hoofdstuk 22

32 2 0
                                    

Zayn POV
Ik deed de deur open en liep naar binnen. Ik zag Louis, Liam en Jill zitten op de bank en ze staarde me lang aan. Ik keek raar en duwde Perrie zachtjes richting de trap. We waren samen naar de stad gegaan. En ja, als je met vrouwen op stap gaat moet je portemonnee vol zitten. Ik gooide onze tassen op me bed en keek nog eens goed wat we samen gekocht hadden. Perrie had een prachtige jurk met hakken gekregen van mij. ''Doe je nieuwe jurk is aan?!'' zei ik tegen dr. Ze pakte haar jurk uit haar tas en kleedde zich om. ''Hij staat je prachtig!'' zei ik meteen. Ze bloosde en gaf me een kus. Ik legde mijn nieuwe nikes onder me bed en me nieuwe kleren in me kast. En haalde wat te drinken voor ons.

Het was later op de avond en lag samen met Perrie op bed tv te kijken. Ik ging met me hand door haar haren en begon haar te zoenen. Ik deed mijn shirt uit en ging goed liggen. Ze ging half op mij liggen en zoende heftig door. Ze deed haar topje uit en keek me uitdagend aan. Ik kleedde me uit en zij ook. Ik deed de dekens over ons heen en ze we hadden samen een romantische avond.

Ik werd wakker. Perrie lag niet meer naast me.. Ze moest vroeg weg want ze ging naar de studio. Ze had een briefje achter gelaten. Ik gaapte, rekte me uit en stond op en kleedde me aan. Ik stak snel een joint op bij het raam. Wat eigenlijk niet zo slim was. In de ochtend stoned worden.. Maar daar dacht ik gewoon niet aan. Ik rookte me joint op en ging naar beneden om wat eten voor mezelf te maken. Ondertussen liet ik zo min mogelijk merken dat ik stoned was. Maar dat ging heel moeilijk. Jill en Annebelle zaten samen op de bank te eten. Ze begroette me en ik groette terug en begon te lachen. Geen idee waarom maar ja. Jill hing naar voren om mij aan te kunnen kijken en merkte al dat er iets met mij was. Annebelle lachte maar mee. En ze liep op me af. Als ze me door heeft dan zit ze voor altijd aan me geplakt. Ze vind al die dingen wel interessant omdat ze nog een puber is. Ik draaide me om en liep naar de bank en ging eten. Annebelle keek me na en keek Jill sneeky/raar aan. Ik negeerde het en at mijn broodjes op.

Life with boys ( one direction fanfic )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu