Hoofdstuk 17

45 1 0
                                    

Jill POV
Toen ik wakker werd was het eerst waar ik aan dacht ; de ruzie met Harry, ik was nog steeds zo en zo boos op hem pff, ik krijg er gewoon weer woede aanval van als ik zo door ga ' okee rustig aan Jill ' zeg ik tegen mezelf, ik draai me om en zie Niall naast me liggen, hij is altijd zo schattig als hij slaapt...omg, na een tijdje staren werd hij wakker ' wat is er? ' vroeg hij met een zn ochtend stem ' niks ik keek alleen hoe je lag te slapen ' ' Hij glimlachte en gaf me een kus ' ook goedemorgen bae ' ' Goedmorgen nialler ' ik stond op en liep naar de kleding kast pakte wat random kleding en ondergoed en liep naar de badkamer om te douchen, gelukkig was de badkamer vrij want ik had gezin om te wachten, ik deed de deur opslot en ging douchen.

Annebelle POV

Ik werd wakker en zag dat er niemand meer sliep, ik keek om me mobiel en zag dat het al 11 uur was ' GVD WAAROM HEEFT NIEMAND MIJ WAKKER GEMAAKT ' schreeuwde ik, ik vind het nooit leuk als je pas om 11 uur wakker word, dan is je hele dag al bijna voorbij. Geïrriteerd stond ik op en liep naar beneden..zonder na te denken dat me haar waarschijnlijk een puinhoop was en me gezicht eruit zag als een zombie, maar okee dat zijn ze wel gewend want dat heeft iedereen. Ik liep de woonkamer in en iedereen zat te ontbijten, natuurlijk zonder mij want ze wachten nooit, ik loop naar de stoel naast Jill en keek naar degene tegen over me, iemand die ik eigenlijk niet wil zien... Harry, ik negeerde hem en smeerde me broodje, even later merkte ik dat iedereen me aankeek " valt er wat te zien ? " Vroeg ik geïrriteerd " ja heel veel " zei Louis, ik keek hem droog aan en negeerde het.

Louis POV

Ik merkte aan Annebelle dat ze nog steeds boos was en chagrijnig, ik probeerde er niet op in te gaan..ook al is dat niet makkelijk maarja, ik zag dat iedereen klaar was behalve annebelle, ik seinde naar Harry dat hij maar beter weg kon gaan, hij knikte " ik ga ted wel even uitlaten " zei ik op zn prachtige homo stem *kuch kuch* sarcasme. Toen Harry eindlijk weg was, was annebelle gelijk wat vrolijker " waarom hebben jullie me niet wakker gemaakt ? Jullie weten dat ik het haat om laat wakker te worden " zei annebelle " nou je lag zo lekker te slapen, en als ik je wakker had gemaakt of jill of niall was je ook niet blij want dan word je wakker gemaakt, en word je niet uit jezelf wakker dusja " zei ik " Er was geen andere keuze " vulde jill aan " ja dat klopt " zei niall bijna onverstaanbaar door een broodje dat hij aan het eten was, die gast heeft ook nooit genoeg van eten.

Annebelle POV

Ik was klaar met eten en liep naar boven om te gaan douche, ik had nergens zin in vandaag. Ik pakte een jogging broek ,me favo sweater en schoon ondergoed en liep maar de badkamer. Toen ik klaar was met douchen en omkleden, föhnde ik me haar even snel en deed me haar in een staart, ik liep naar boven en ging op me bed zitten. Even later kwam Lou binnen. " hey babe " zei hij " hey lou " antwoordde ik, hij liep naar me toe en kwam naast me zitten " wat is er? " Vroeg Louis " je bent zo stil " " Ik weet het niet, ik heb gewoon me dag niet.. " zei ik zachtjes " gaat het nog om Harry? " " Misschien... " het was even stil " het komt wel goed, je moet er een beetje de humor van in zien en harry een beetje links laten liggen " zei louis overtuigend " het is gewoon een rare gedachten dat je eigen broer homo is en op je vriendje / oudste broer is.. " zei ik " het is toch ook raar dat wij verkering hebben als broer en zus " zei louis met een kleine glimlach " tegenwoordig kan alles " zei hij " jaa daar heb je gelijk in " hij gaf me een knuffel en gaf me een kus op me wang " het komt allemaal wel weer goed " zei louis vol vertrouwen " echt waar ? " " Echt waar ! "

Heeey mensjesss,
Sorry dat we soms een beetje laat updaten maar we hebben het een beetje druk met school enz .

Xoxo daisy en annebelle :)

Life with boys ( one direction fanfic )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu