Hoofdstuk 2

113 5 0
                                    

Anne-belle POV

Vandaag is de dag dat ik kennis ga maken met me team.. Ik ben best zenuwachtig. ik keek op de klok en het was 9 uur. ik deed mijn pyjama uit en deed me voetbalkleding aan. Pakte mijn voetbaltas en deed daar een flesje water in en me voetbal schoenen. Ik liep naar beneden en zetten mijn tas in de gang en liep door naar de keuken en begroette de rest. ik maakte wat te eten en pakte wat drinken en ging op de bank zitten naast me beste broer Niall, zo als gewoonlijk keek hij naar spongebob. Zelf vind ik Spongebob ook helemaal geweldig. Een half uur later ging ik naar de club. Ik liep naar de plek waar ik me team zou ontmoette. Louis en Niall waren ook meegegaan, dat wilde ik graag. ik ging naar de kleedkamer en deed me Vans uit en deed me voetbalschoenen aan. in de kleedkamer zaten al me team genootjes. 'Hey' zei ik vriendelijk. maar geen antwoord terug.. ik zuchtten en ging zitten op het bankje en keek om me heen. Een van de meisjes die in mijn team zit keek me vies aan. ik keek vies terug en zei ' wat moet je '. ik had het niet moeten zeggen want dan heb ik altijd gezeik... ze liep naar me toe en zat me een beetje te plagen en uit te schelden. De rest deed ook mee, en kwamen om me heen staan. Ik voelde me opeens heel klein... ' nou waar zijn die praatjes nu he bitch?!' zei een van de meisjes. ik zweeg en duwde haar aan de kant en ging buiten op het bankje zitten. Er zat een meisje naast me waar ik eigenlijk helemaal niks van door had. Ze zag dat er wat was en ik herkende aan haar voetbalshirt dat ze in me team zit. ik zei niks. ze vroeg wat er was en ik legde het uit. Ze liep naar de meisjes toe en sprak ze aan. Ik keek van een afstand mee en keek met grote ogen haar aan.

' Hoi ik ben Jill trouwens' ik glimlachte en stelde me ook voor. Ineens was ik heel verlegen. Ik bedankte haar voor het opkomen van de ruzie. Ze is eigenlijk helemaal niet mijn typ vriendin.. Ik liep weg van Jill en ik keek achterom en ze keek me raar aan. Ik liep weer de kleedkamer in en alle meisjes deden gelukkig normaal tegen me. Jill kwam binnen en uit mezelf keek ik dr vies aan. Ze begon me uit te schelden waardoor ik alweer begon te zwijgen. Ik dacht 'wat een kut team!' En ik liep de kleedkamer uit en zocht Louis en Niall. Ik riep ze een aantal keer en toen kwamen ze aangelopen. Ik zat op het hek bij de uitgang en keek voor me uit.

Louis POV

'hey hoe was het?' ik keek annebelle aan en zag aan dr dat er was en keek dr aan. Ze zei niks en ik ging voor dr staan. Niall probeerde haar aan het lachen te maken, maar dat lukte hem niet dus ging hij maar weer naar de kantine. ik ging mer dr praten en ze vertelde me alles. ik stelde haar maar gerust en liep met haar mee naar de kleedkamer. We liepen de kleedkamer binnen en ik zag dat de meeste van haar team er nog zaten, ook Jill zat er ook nog. Ik zag aan sommige dat ze schrokken maar Jill zat me heel vies aan te kijken, wat me geen flikker boeide. ' zijn jullie weer lekker gezellig aan het doen met ze alle?' Ik keek ze stuk voor stuk aan en ze begonnen allemaal door elkaar te praten en boden hun excuses aan. 'Jaja het is al goed, als jullie nu maar gewoon normaal tegen annebelle doen, afgesproken? ' ze knikte allemaal heel braaf en we liepen samen naar huis.

Heeey lieve lezers!

Hoe vonden jullie hoofdstuk 2?

Kuss daisy en annebelle xx

Life with boys ( one direction fanfic )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu