Jill POV
We zaten aan tafel te eten en iedereen was heel stil, meestal is het echt een chaos maar nu was het echt stil.. ik keek naar de stoel naast me, meestal zat Zayn daar maarja die ligt nu in het ziekenhuis..
" Jill !! Halloho ? " Hoorde ik een stem zeggen, ik schrok wakker uit me gedachte en zag Niall me vragend aankijken " huh sorry zei je wat ? " Vroeg ik " gaat het ? " Vroeg Niall " jaa het is gewoon zo stil zonder Zayn ook al zei hij niet super veel " zei ik en at rustig verder, Niall knikte en at ook verder. " Wie gaan er vanavond nog mee naar Zayn ? " Vroeg Louis " ik ga wel mee " antwoordde ik, Louis knikte een keek annebelle aan " wil je ook mee ? " Vroeg Louis aan Annebelle " mag ik thuis blijven ? Ik ben echt heel moe " antwoordde Annebelle, Louis knikte en keek de rest aan " ik ga wel mee " zei Liam, we stonden op en ruimde de tafel af.Even later liep ik samen met Lou en Liam naar de auto en stapte in, we reden naar het ziekenhuis en liepen naar Zayns kamer, hij zat recht op in bed en we gaven hem een knuffel.
We praatte nog wat met Zayn en voordat we het wisten was het bezoek uur al voorbij en werden we weg gestuurd door de verpleging, we gaven Zayn weer een knuffel en liepen naar de verpleging " wanneer mag zayn naar huis ? " vroeg Liam " uh volgens mij morgenmiddag " zei een jonge verpleegster, Liam knikte en bedankte het meisje. We liepen naar de auto en reden naar huis.Zayn POV
En daar lag je dan weer..alleen, ik was zo blij toen ik hoorde dat ik morgen middag waarschijnlijk naar huis mag, eindelijk weer in me eigen bed en mensen om me heen..
Ik ben dit ziekenhuis nu wel zat en het eten is ook niet te vreten..
Het eerste wat ik ga doen als ik thuis ben is Liam smeken om zijn spaghetti te maken, oh god wat is dat lekker. Ik ging weer normaal liggen en deed de lamp boven me bed uit, ik dacht nog wat na over van alles en nog wat en viel na een paar minuten in slaap.-----------------------------------------------
Heeyy iedereen :)
Sorry voor het lange niet updaten maar we waren alle 2 druk met school en een beetje inspiratieloos :/
Maar we hebben nu vakantie en wat leuke ideeën dus de volgende hoofdstukken worden sowieso leuk !
We hopen ook dat jullie het leuk gaan vinden aha ;)Lots of love,
Annebelle en Daisy
JE LEEST
Life with boys ( one direction fanfic )
FantasyHoi, eigenlijk heb ik een heel speciaal leven, nou ja vind ik zelf.. Ik leef met 5 jongens in 1 huis, dus ik ben het enigste meisje..ja daar heb ik je soms gewoon moeite mee..maarja! Mijn broers heten; Niall, Louis, Harry, Liam en Zayn. Ohja natuurl...