Hoofdstuk 9

62 4 0
                                    

Jill POV

Die avond stonden meike en ik weer bij het raam, ze gaf me een jointje en ik stak hem aan. Een paar minuten later hoorde ik een bekende hoest, die van Annebelle, ik schrok en deed gauw me jointje weg en gebaarde naar Meike dat er iemand wakker was. ' waarom stikt het hier weer zo erg jezus ' , snel loop ik weg van het raam en doe alsof ik van de WC kom, ' Waar kom jij vandaag ?' vraagt annebelle, ' uh wc ' zeg ik en loop naar het bed toe. ' pffoe je stinkt naar...' even ruikt ze en dan kijkt ze me verbaasd aan ' naar wiet je stinkt naar wiet, heb je een jointje gerookt ofzo?!' Ik lach nerveus en schud me hoofd ' nee tuurlijk niet ' zeg ik en klim op me bed, ik voel aan annebelle dat ze me niet vertrouwt...zal ik ook niet doen als ik haar was, maarja. Even denk ik nog aan Niall en dan val ik in slaap.

Annebelle POV

De volgende ochtend werd ik wakker met nog steeds het beeld voor me dat ik Jill zie roken, ik zag nog een ander meisje er bij staan maar ik kon niet zien wie, ik stapte uit bed en zocht Louis ik moest het even aan hem vertellen. ' LOUIS?! ' roep ik even kijk ik rond en dan zie ik louis opkijken. ' Ah daar ben je ' zeg ik en ik loop naar Louis toe ' wat is er ?' vraagt hij bezorgt, ' ik moet je wat vertellen ' zeg ik, ik kijk om heen en pak Louis bij zn arm ' wat gaan we doen? ' ' Waar gaan we heen ? ' Vraagt hij ik geef geen antwoord en loop naar een rustig plekje. ' wat is er nou ' vraagt hij weer ' ik moet je wat vertellen over Jill ' ' Nou vertel is ' zegt Louis. ' nou vanacht werd ik wakker door een rare lucht ik hoeste en zag dat 2 meisjes snel weg liepen, toen ik beter keek zag ik dat het Jill was en dat andere meisje was al weg maar ze rook helemaal naar wiet...' ' oh nee weet je het zeker?' vraagt Louis en ik knik ' ik ga zo wel even met dr praten ' zegt louis ik knik en loop weg.

Louis POV

Ik liep naar de kamer van jill en de andere, ik klopte op de deur en hoorde wat meiden ja roepen. ik kwam binnen en zag Jill samen met een meisje op dr bed zitten ' Jill kan ik jou even alleen spreken?' ik zag aan dr dat ze schrok en ze liep naar me toe. Ik liep met jill naar buiten. ' wat is er?' vroeg ze ' ohw jij weet heel goed wat er is Jill ' zei ik en ze keek naar de grond.

Jill POV

Het was even stil en ik dacht na ' zal ik het maar gewoon te geven of niet... naja fuck it ' ' Nou? ' Zei louis ongeduldig, ' ja okee ik heb een jointje gerookt ik wilde het gewoon proberen okee? is daar wat mis mee ? ' ' Ja daar is wat mis mee jill, ik snap dat je wilt proberen maar weet je wel niet hoe slecht het voor je is?! ' Zegt louis.. ' Ja dat weet ik heust wel ' antwoordde ik ' waarom doe je het dan?' Vroeg louis ' weet ik veel, ze vroeg het zomaar en ik wilde het gewoon proberen '' fack fack fack had ik niet moeten zeggen ' denk ik snel. ' wie vroeg het?' vroeg louis ' meike maar je houd je bek dat ik het heb gezegt okee? ' louis knikte ' als je mij belooft dat je niet meer doet ' ik knik en loop weg.

Louis POV

Ik liep naar de kamer waar meike zat en zei ' tassen controle !! ' Iedereen keek me raar aan en vroeg waarom ik verzon snel ' dr is wat gestolen en ik wil het even controleren, iedereen pakte hun tassen en maakte ze open, ik zag aan meike dat ze schrok en een beetje in paniek schoot, ik liep naar meike, ik keek in dr tas en deed wat kleding aan de kant, ik pakte een joint uit dr tas en vroeg ' wat moet dit voorstellen meike? ' ' Ik zag dr nervous kijken. ' uhm dat dat is van me broer ' zei ze ' daar geloof ik niks van meike, ga je maar melden bij de hoofdbegleider ' zei ik en ze liep geïrriteerd weg.

Meike POV

' Pff hier had ik echt niet opgerekent ' dacht ik toen ik naar de hoofdbegleider liep. ' ik moest me melden van Louis omdat ik uh joints in me tas heb ' hij keek me verrassend aan en zei ' kom maar even mee ' we liepen naar een kantoortje in het huisje, ' dus jij hebt joints in je tas zitten, en hoe kom je dr aan?' ' nou gewoon gekocht bij iemand ' zei ik heel normaal ' en waarom heb je het meegenomen terwil je wist dat het verboden was ' ik haalde me schouders op en zei niks ' ik denk dat ik je ouders maar moet bellen om je op te halen en ik moet je uitschrijven van het team ' ik schrok en zei ' nee nee alstublieft niet ' zei ik smeekend ' sorry maar het is tegen de regels ' zei hij en pakte de telefoon hij belde me ouders, hij gebaarde dat ik weg mocht en ik liep naar me kamer om me spullen te pakken. Een paar uur later stonden me ouders me boos op te wachten ik negeerde ze en ging in de auto zitten, jill had ik niet meer gesproken maar dat hoefte ook niet,

Heyyyy lezerrs,

Dit was hoofdstuk 9, hopelijk vonden jullie het leuk

Liefs daisy en annebelle

Life with boys ( one direction fanfic )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu