Hoofdstuk 21

34 1 0
                                    

Perrie Edwards POV

Ik parkeerde mn auto en stapte uit. Liep naar de deur en belde aan, Harry deed open " heey " zei ik blij " heey meid " zei Harry op een homo stem, ik lachte en liep hoofdschuddend naar binnen. " je komt zeker voor Zayn toch ? " Vroeg Harry " jaa is ie boven ? " Vroeg ik " jaa as always " zei Harry en liep naar de woonkamer, ik begroette Annebelle en Niall die net als altijd Spongebob aan het kijken waren.
Ik liep naar boven, nam een hap lucht en liep de kamer in, " heey " zei ik " hey " antwoorde Zayn, hij stond op en liep naar me toe hij gaf me een knuffel, iets wat ik eigenlijk niet had verwacht " heb je gemist babe " zei Zayn " ik jou ook " zei ik en ging op Zayn zn bed zitten, hij kwam naast me zitten en keek me aan. " ik uhm wil het nog een keer hebben over die kinderen.." zei ik, zayn keek me volverwachting aan " weetje ik wil echt wel kinderen, maar het komt nu gewoon niet zo goed uit snap je ? Ik bedoel ik ga ook nog op tour dit jaar en jij hebt ook 1D nog, we kunnen er toch ook nog een jaartje mee wachten ? " Zei ik, zayn zuchte en zei " als ik ja zeg heb je dan je zin ? " lachte Zayn, ik lachte en knikte. " en nog wat... toen we ruzie hadden belde Liam me op.. " Zei ik, ik zag zayns gezicht van lachend naar schokkend gaan, " hij uhm zei dat toen hij binnen kwam voor de was dat hij je zag roken.. " ik beet op me lip en wachtte op Zayns reactie, Zayn zweeg en keek weg " is dat zo ? " Vroeg ik " wat doet dat er toe ?! " Zei hij " ik mag het toch wel vragen ? Ik maakte me gewoon zorgen " " Alsof ik ga stoppen met roken alleen omdat jij je zorgen maakt " zei Zayn op een geïrriteerde stem " zayn ik ben niet de enige, ik wil je gewoon niet kwijt " " maak je maar geen zorgen om mij, ik red me wel " zei Zayn. Ik begon over een ander onderwerp en zei '' Zullen we samen wat leuks doen? '' en keek Zayn vol verwachting aan. We liepen naar beneden en liepen naar Zayns auto " zullen we naar de stad ? " Vroeg Zayn " jaa is goed " antwoordde ik en we stapte de auto in.

Jill POV

Ik kwam thuis van voetbal en liep gelijk door naar boven, was zo slim geweest om me mobiel te vergeten dus die ging ik pakken en daarna gelijk douche. Ik kwam de kamer binnen en keek op het bureau waar het een zooitje was, dat is normaal gesproken ook zo maar het rare was dat mijn mobiel bovenop de troep lag, ik pakte me mobiel en ontgrendelde hem, ik drukte 2x op de menu knop om te zien welke app er als laatste is gebruikt ik zag mijn contacten open staan met de naam " Jason " en zijn nummer, raar ik heb Jason al een paar maanden niet meer gesproken, met die gedachten pakte ik schone kleding en liep naar de badkamer om te douchen.
Na het douchen kleedde ik me weer aan en föhnde me haar. Ik liep naar beneden en zag Louis en Liam op de bank zitten, ik begroette ze en ging op de bank naast Liam zitten. " waar is Zayn ? " Vroeg ik " uh met Perrie naar de stad volgens mij, hoezo ? " zei Louis " nou ik kwam net terug van voetbal en was me mobiel vergeten, dus die pakte ik maar het bureau was een zooitje net als altijd het rare was alleen dat mijn mobiel er boven op lag.. dus ik keek bij laatst gebruikte apps en zag contacten open staan op Jason... " legde ik uit aan Louis en Liam. " hmm vreemd..? " Zei Liam " waarom zou iemand Jason's zn nummer nodig hebben ? " Vroeg Louis " nou uhm ik zag Zayn pas roken in zn kamer toen ik de was kwam halen " zei Liam " ja en hij had ook ruzie met Perrie.. " voegde ik toe, Louis schrok van wat we vertelde " denken jullie dat Zayn die Jason heeft gebeld voor drugs iets ? " Vroeg Louis verbaasd, Liam en ik knikte. En net op dat moment ging de voordeur open..

Life with boys ( one direction fanfic )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu