Zayn POV
Het was vroeg in de ochtend, ik zat op me bed en keek uit mijn raam. Ik had zo'n apart gevoel.. Iets wat in me zei dat ik moest blowen. Ik had er zo ook wel zin in. Was dr wel aan toe, kom op ik bedoel, sigarette doen niks met je. Een joint wel. Ik lachte kort en pakte mijn mobiel en liep naar de kamer van Jill en Annebelle. Ik keek naar binnen en zag alleen Louis slapen. Ik zocht naar Jills mobiel, ik keek op hun bureau en maakte er een zooitje van. Ik vond dr mobiel en wist haar code gelukkig. Ik zocht het telefoonnummer van Jason. Jason is een dealer. Jill was bevriend met hem, geen idee waarom zij zijn nummer nog heeft..? Ik maakte een nieuw contact op mijn telefoon "Jason dealer". Ik legde snel haar mobiel weg en rende weer naar mijn eigen kamer en deed hem opslot. Ik pakte mijn mobiel en drukte op "Bel Jason". Hij nam op, gelukkig! Ik bestelde een stuk over 20 jointjes, zo kan ik wel even lang door blowen. "60,= euro!?" Riep ik hard door de telefoon. Ik ging er wel mee akkoord en hing evenlater op. Ik pakt het geld uit mijn portomonnee en liep naar beneden. Ik deed mijn schoenen en jas aan en ging naar de skatebaan. Daar stond Jason op me te wachten. Ik liep naar hem toe en begroeten hem met een boks. Ik gaf hem het geld en hij heel sneeky zijn wiet. Ik bleef niet lang bij hem want ik was bang dat Niall of iemand anders mij zou zien. Dus ik ging weer rustig naar huis.
Perrie Edwards POV
Ik werd langzaam wakker en dacht gelijk aan Zayn, ik ging vandaag naar hem toe om met hem te praten. Ik stapte uit mn bed, liep naar me kledingkast en pakte een zwarte skinny jeans, en witte croptop en een geruite blousje, kleedde me om en borstelde me haar en deed een beanie op. Ik liep naar benenden en maakte ontbijt en thee voor mezelf.
Ik ging op de bank zitten en whatsappte Zayn :
P : heey kan ik je zo spreken, we moeten praten..
Z : uhm jaa sure, hoelaat wil je komen ?
P : half uurtje ?
Z : is goed, tot zo
P : tot zo x
Ik legde me mobiel weg en zetten de TV aan " Zayn Malik en Perrie Edwards uit elkaar ? " Zag ik op het nieuws, ik zapte verder tot dat ik op een muziek zender kwam, move van little mix aha zo leuk om jezelf op tv te zien.
Even later was t tijd en ik deed me jas aan, pakte me sleutels en liep de deur uit, ik besloot toch om met de auto te gaan. Ik stapte in me auto en reed weg.
JE LEEST
Life with boys ( one direction fanfic )
خيال (فانتازيا)Hoi, eigenlijk heb ik een heel speciaal leven, nou ja vind ik zelf.. Ik leef met 5 jongens in 1 huis, dus ik ben het enigste meisje..ja daar heb ik je soms gewoon moeite mee..maarja! Mijn broers heten; Niall, Louis, Harry, Liam en Zayn. Ohja natuurl...