Hoofdstuk 7

75 2 0
                                    

Annebelle POV

ik werd wakker en besefte me dat we vandaag op voetbalkamp gingen. Ik keek naast me en zag dat Louis er niet meer lag, ik stapte uit bed en kleedde me om, ik zag dat Jill en Niall nog sliepen en liep naar Jill toe ' wakker worden !!' zei ik en schudde dr wakker. ' doe is normaal. ' zei ze slaperig. Niall sliep gewoon door net zoals als altijd, ik liep lachend naar beneden en zag louis op de bank zitten. ' Goedemorgen boobear.' zeg ik en geef hem een kus. ' goedemorgen babe ' zegt hij terug met een ochtend stem, ik glimlachte en liep naar de keuken en zag dat er een ontbijtje voor me klaar stond. Ik liep naar de bank en zei ' dankje Lou ' geen dank babe ' ik ging zitten en at me broodjes op. 'Hoelaat moeten we eigenlijk weg?' vroeg met een volle mond ' 12 uur bij de club ' antwoordde Louis, ik knikte en liep naar de gang om mijn tas te pakken.

Jill POV

Ik had nog even snel wat spullen gepakt en rende naar beneden, ik zag Annebelle, Louis en Niall al klaar staan, we liepen naar de club en zagen al een bus staan.

Annebelle en Louis waren de bus al in en ik en niall stonden nog te knuffelen en Niall wilde me niet los laten ' niall je wurgt me ' zei ik lachend ' ohw sorry maar ik wil je niet laten gaan ' zei niall met een lief stemmetje en hij liet me los. ' Ga je missen nialler ' zei ik ' ik jou ook babe ' ik gaf niall een kus, zwaaide nog even en liep de bus in, ik keek nog even uit het raam en zag niall staan zwaaien en hand kusjes te geven, ik lachte en zwaaide terug. voordat ik het wist ging de bus rijden en vertrokken we naar het voetbal kamp.

Niall POV

Toen Jill, Annebelle en Louis weg waren was het opeens heel stil en saai thuis, Liam was alleen maar druk, zayn was alleen maar op ze kamer en harry zit alleen maar te zeuren over dat hij Louis mist maar ik heb werkelijk geen idee waarom..' zou hij op louis zijn..? ' denk ik al een hele tijd, want hij is echt veel bij louis, hij stalkt hem bijna, maarja niet zulke onzin denken niall, denk ik bij mezelf. ik liep naar me kamer en ging TV kijken.

Louis POV

Ik zat naast Annebelle in de bus..slechte keuze achteraf want ze lijtkt wel een stuiterbal niet normaal hoe druk dat kind soms kan zijn maarja zelf ben ik soms ook niet de rustigste. Jill zat voor ons zich aan annebelle te irriteren ' ey laat jill maar even gaan want die mist niall en ik denk niet dat nu de goede timing is voor ruzie ofzo ' fluister ik tegen annebelle ' pff okee dan, wie moet ik dan irriteren..?' vroeg ze en keek met zo'n ' ik weet al wie ' gezicht aan, ' oh nee ' zuchte ik en ze begon uitbundig liedjes te zingen. de hele reis van ongeveer 2uur heeft annebelle liedjes gezongen en druk zitten doen, maarja we zijn der en dat is het belangrijkste !

Life with boys ( one direction fanfic )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu