Niall POV
Ik werd wakker en dacht gelijk aan Jill, ik kon me gedachten niet van dr af houden. Ik liep naar beneden en had niet door dat ik alleen me boxer aan had, toen ik beneden was zag ik dat Jill al op de bank zat met Louis, jill zat me aan te staren en ik keek naar beneden en zag dat ik alleen me boxer aan had. Ik bloosde en liep snel naar boven en deed kleren aan.
Ik kwam terug en zag dat Louis en Jill er nog zaten. Ik gebaarde naar Louis dat hij weg moest, hij stond snel op en liep naar boven. Ik ga naast Jill op de bank zitten en keek dr aan. 'Mag ik je wat zeggen?' Vroeg ik, 'natuurlijk!' Antwoordde ze. ' ik vind je leuk ' zei ik en keek weg. Het was even stil en toen zei jill ' ik jou ook niall'. ik kreeg een bigsmile op me gezicht en keek Jill in dr ogen, ik kwam wat dichter bij zitten en gaf dr een kus.
Jill POV
Ik kon niet geloven dat Niall me verkering vroeg en me gezoend had, ik had zo'n blij gevoel opeens. ik huppelde bijna naar boven en riep; ' ANNEBELLE?!' Ze kwam de game kamer uit gelopen en zei ' wat is er?' ' Niall heeft me verkering gevraagd!!' ' OMG ECHT?!' ' JA ECHT', ik maakte een klein sprongetje en we lachte nog wat.
Annebelle POV
Ik kon niet geloven dat Jill en Niall wat hadden, maarja was wel blij voor ze natuurlijk. ik liep naar me kamer en zag dat Louis op me bed zat. ' wat doe jij hier?' vroeg ik. ' nou ik wilde even wat zeggen' zei hij en ik kwam naast hem zitten ' wat dan?' vroeg ik. Hij keek me aan en zei ' ik vind je leuk ' me hart maakte en sprong toen hij dat zei en een grote glimlach verscheen op mijn gezicht, ' Ik jou ook..' zei ik en ik voelde dat ik rood werd en keek weg. hij tilde me hoofd op, ik had geen andere keus dan in zn mooie ogen kijken. hij kwam dichterbij en zoende me, ik kon het niet geloven. ik zoende terug, toen hij stopte on lucht te krijgen vroeg hij ; ' wil je me meisje zijn?' ' ja natuurlijk Lou' zei ik met een big smile,hij glimlachte, gaf me kusje om me wang en liep weg. Mijn dag kon niet meer stuk.
JE LEEST
Life with boys ( one direction fanfic )
FantasyHoi, eigenlijk heb ik een heel speciaal leven, nou ja vind ik zelf.. Ik leef met 5 jongens in 1 huis, dus ik ben het enigste meisje..ja daar heb ik je soms gewoon moeite mee..maarja! Mijn broers heten; Niall, Louis, Harry, Liam en Zayn. Ohja natuurl...