Hoofdstuk 15

40 1 0
                                    

Harry POV
Het is al heel laat. Iedereen slaapt al behalve ik. Het is 00:30 en ik lig lekker in bed. Te denken aan Louis. Ik denk dat ik hem leuk vind. Ik beet op mijn lip en ging met een hand door me haar. Ik gaapte en staarde naar het plafon. Ik dacht diep na. Jeremy onze kat, kwam bij mij liggen. Dat doet hij altijd. Ik praatte tegen Jeremy en viel toen al snel in slaap.
De volgende ochtend werd ik wakker. Ik had een ontzettende leuke droom gehad over Louis en mij. We hadden gezoend! Ik had een beetje een zweet rug en ging maar snel opstaan om een douche te nemen. Ik pakte schoon ondergoed en mijn kleren en liep de badkamer in.
Ik stond te douchen, en af en toe zong ik wat. Ik vond het aan de andere kant zo raar.. 'Ben ik homo?' dacht ik. Ik kreeg in eens een kwaadaardig gevoel.
Ik ga proberen de relatie tussen AnneBelle en Louis te breken.....

Annebelle POV
Ik kwam terug van de training met Jill. Ik liep naar boven en gooide mijn tas in de hoek van de kamer. Ineens zag ik een briefje op ons bureau liggen. Ik pakte hem en las het briefje. Ik stond ff dood stil naar de muur te staren. 'WTF IS DIT?!' Riep ik ineens uit. Jill kwam naar boven lopen, waarschijnlijk omdat ze me gehoord had. Ik plofte op bed en zuchte.

Jill POV
Ik kwam onze kamer binnen en zag Annebelle op bed zitten. 'Wat is er?' vroeg ik al snel. Annebelle duwde het briefje in me hand. Ik las hem en kreeg grote ogen. 'Wie heeft dit gedaan?' vroeg ik een beetje hard.
Annebelle zweeg en maakte geen oogcontact. 'Zal wel een grapje zijn' zei ik snel. 'Nou daar is niks leuks aan!' zei Annebelle boos.

Louis POV

Ik stond in de keuken een broodje te maken en hand een raar gevoel in mijn maag. Alsof er iets was gebeurd hier. Ik keek even om het hoekje de woonkamer in. Daar zat Annebelle met Ted op de bank tv te kijken. Ik pakte mijn broodje en ging naast haar zitten. Ze keek ontzettend boos. 'Wat is er babe?' Vroeg ik zacht. Ze gaf geen antwoord. 'Heb ik iets gedaan soms?' zei ik. 'Nee joh!' zei Annebelle snel. 'Wat is er dan?' zei ik. Ze legt een verkreukeld briefje op mijn benen. Ik opende het. Ik zweeg even.. Ik las alle woorden nog een goed. 'Maak het uit met dat kleine kind Annebelle!!' Ik was boos. Ik gooide het briefje op de tafel en kroop dichter tegen Annebelle aan. En omhelsde haar. 'Niks van aantrekken, ik zal het nooit uitmaken.' zei ik belovend. 'Degene die dit doet heeft een groot probleem!' zei Annebelle op een boze stem. Ik liet haar even gaan en probeerde haar af te leiden. 'Kom we gaan potje voetballen met Jill en Niall?!' zei ik na een tijdje. Annebelle stond meteen op en deed haar schoenen aan en pakte de bal uit de schuur. Ik riep Niall en Jill en we gingen met ze alle de club.

Jill POV

Ik liep met Annebelle, Louis en Niall naar de club toe om te voetballen, eigenlijk had ik helemaal geen zin omdat ik al gevoetbald had maarja.
Toen we bij het veld waren gingen Louis en Niall even wat eten halen...as always ;) ik liep naar annebelle toe ' wat was er nou uiteindelijk met dat briefje?' vroeg ik ' ik had het aan Lou laten zien maar hij zei dat ik me er niks van aan moet trekken, maar alsnog wil ik weten wie het heeft gedaan ! ' Antwoorde ze een beetje boos ' ja snap ik, als we thuis zijn gaan we het uitzoeken okee? ' annebelle knikte en Louis en Niall kwamen terug met wat te eten en te drinken.

- anderhalf uur later -

Annebelle POV

Jill, Niall en Louis waren aan het voetballen en ik zat heel random te eten in het midden van het veld, ik riep Niall en gooide en zak chips naar hem, voordat hij weer gaat janken omdat hij niks heeft gegeten. ' Dankjee ' zei Niall blij en kwam naast me zitten. ' Waarom hoorde ik je eigenlijk schreeuwen vanmiddag? ' Vroeg niall met zn mond vol ' er lag een briefje op het bureau met daarop geschreven ' maak het uit met dat kleine kind annebelle ' zei ik en niall keek me geschrokken aan, ' wie heeft dat gedaan dan? ' ' Ja dat weet ik dus niet ' ' Ooww uhm misschien is het uh.. Harry? ' zei niall aarzelend ' HARRY ?! ' zei ik boos en geschrokken tegelijk ' hoe kom je daar nou weer bij ?!?! ' ' Nou hij kwam laatst kijken bij louis training en dat doet hij nooit ' zei niall alsof het de normaalste zaak van de wereld is, ik knikte en stond weer op om te gaan voetballen.

Life with boys ( one direction fanfic )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu